Mr wu Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Deze kwam ik tegen op gtaforums.com: Eerste gaat fout (met opzet): video 1 De tweede gaat wel goed ...erg gaaf!! video 2 Rechter muis en save.... Mocht je codec's nodig hebben omdat je niks ziet/hoort... Dan moet je deze hebben: MPEG4 Codec Xvid Die je hier kan halen: hier of hier Reageren
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 dit zijn zeker goede filmpjes wijs dat basejumpen en ook hoog dat gebouw had het niet zo hoog verwacht Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Deze kwam ik tegen op gtaforums.com:Eerste gaat fout (met opzet): video 1 De tweede gaat wel goed ...erg gaaf!! video 2 Rechter muis en save.... Mocht je codec's nodig hebben omdat je niks ziet/hoort... Dan moet je deze hebben: MPEG4 Codec Xvid Die je hier kan halen: hier of hier wuahahahah gewoon te erg hoe hij te pletter valt maar mooie filmpjes B) R* heeft het basejumpen gewoon te bruut gemaakt :rolleyes: :rolleyes: Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 wow egt coole filmpjes het ziet er egt mooi uit daarboven Reageren
henk_jan Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 dis egt lauw zo mooi :gtasign: Reageren
nickdezot Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik kan die filmpjes niet zien, ik hoor enkel de heli, en voetstappen enzo Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik kan die filmpjes niet zien, ik hoor enkel de heli, en voetstappen enzo als je het bericht van mr wu goed hat gelezen hat je gezien dat hij een link geeft zodat je de codec's kan downloaden zodat je die filmpjes wel kan zien Reageren
Majus Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 ik kan ze ook niet zien het is aan het laden en dan kom er op ,fout dan krijg ik alleen het geluid te horen Reageren
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 ik kan ze ook niet zien het is aan het laden en dan kom er op ,foutdan krijg ik alleen het geluid te horen en je had wel die programma's gedownload Reageren
Majus Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 neeje , ga nu doen , oeps Reageren
Majus Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 haha dat gebeurt er dus als je je parashut te laat opendoet :lol: Reageren
Robienske Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Huh ? Ik begrijp niets van die codecs. Kan iemand mij preciezere uitleg geven met screen ofzo ? Aan het geluid te horen valt ie wel pijnlijk. :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 een codec zorgt ervoor dat je .avi bestanden kan zien...Ik had er 3 maanden terug ook problemen meer. Ik had me een DivX player gedownload en toen deed hij wel wel..De DivX player kan dan schijnbaar dus wel aan. Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Huh ? Ik begrijp niets van die codecs. Kan iemand mij preciezere uitleg geven met screen ofzo ? Aan het geluid te horen valt ie wel pijnlijk. :lol: ga naar dat bericht van mr wu druk op de link HIER en de rest spreekt voor zich het is allemaal zo gebeurd Reageren
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 wow!! dat parachute springen is beter uitgewerkt door R* dan ik dacht ziet echt mega cool uit!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.