gta Coen Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 HOI iedereen, Ben nieuw hier weet nog niet hoe alles gaat. Maar heb op internet een screenshot gevonden van GTA IV: (Misschien is het een echte) Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dit screenshots is volgens mij al heeeel oud en nep. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Welkom op het forum gta Coen. Helaas is de screen niet echt, die screen is eigenlijk al best oud. Ik heb maanden geleden die screen ook al eens gepost, en het blijkt dat dit een foto/bewerking is wat te maken heeft met een bouwproject. Een bouwproject, om te laten zien hoe een gebouw er uit komt te zien. Deze foto heeft niets te maken met GTA. Bewerkt: 12 juli 2006 door RonaldVC Reageren
Mike Toreno Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 En wat denken jullie van dit dan? Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Die is ook al eens gepost geweest en eveneens zo fake als wat. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 De game is nog lang niet zo ver in productie, het is gewoon zinloos om naar screenshots te zoeken van GTAIV. Screens van b.v. VCS zijn eerder geloofwaardiger, omdat deze game binnenkort al komt. Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 De game is nog lang niet zo ver in productie, het is gewoon zinloos om naar screenshots te zoeken van GTAIV. Screens van b.v. VCS zijn eerder geloofwaardiger, omdat deze game binnenkort al komt. Ik denk dat het bij VCS zelfs nog niet mogelijk is om screens bekend te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.