Rik1980 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 jaja het is zover vanavond krijgt E-plaza gta Sa binnen, hij gaat morgenochtend om 9.30 open. ik weet zeker dat ik om 9.30 voor die winkel sta!!!! hatceeeeee............ :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 E plaza in heel Nederland? :rolleyes: of alleen bij jou in de buurt, als ik uit school kom dan laat ik mijn pre order maar zitten ik ga hem gelijk halen, bij de E plaza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik1980 Geplaatst: 27 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 E-plaza amersfoort heeft zeker, voor de rest van de filialen zou ik ze gewoon ff bellen...... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 e plaza en bart smit zijn 1 winkel dus bij bart en e plaza begint de pre order verkoop morgen bij opening van de winkel. en als ik het goed heb moet je de pre order voor vrijdag sluitingstijd hebben opgehaalt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Dixons heeft schijt aan R*. 's Morgens leggen hun hem ook in de schappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Dixons heeft schijt aan R*.'s Morgens leggen hun hem ook in de schappen. willen ze nu wel opeens wel relaxed als het 's ochtends al zo zou zijn dan haal ik hem daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PacoS Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik heb hem nu al!!!!! De FutureZone in Rotterdam verkoopt hem al. Wees snel het is druk daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.