Jump to content

Eens en voor altijd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen dit wil ik al lang vragen: Hebben de modificaties (behalve hydralics) nog effect op de wagen, bijvoorbeeld heeft een spoiler effects op de handling? Ik wil dit al heel lang weten!!!

Geplaatst:

Nee, als het goed is maakt een spoiler je handling niet anders of zo. Het is allemaal gewoon voor de sier.

Geplaatst:

En de wielen? Maken die uit, want er is bijvoorbeeld een off-road wiel, zorgt die voor betere off-road handling?

Geplaatst: (bewerkt)
En de wielen? Maken die uit, want er is bijvoorbeeld een off-road wiel, zorgt die voor betere off-road handling?

Nou nee ik denk het niet, het gaan meer om hoe komt de de auto er uit te zien, als je hem gaat pimpen. Ik denk niet dat als je off road wielen neemt de auto beter gaat rijden in de bergen, en slechter op de wegen.

HerrieM zei al enkel bij Nitro merk je er wat van. :)

Bij de Hydralics heb je er wel last van, je auto word dan als het ware 'flexibel' en dat kan ervoor zorgen dat je sneller en makkelijk omvalt met je auto. Als je de Hydralics aanzet is dit helemaal het geval dan moet je uitkijken, wil je niet op de kop komen.

Bewerkt: door -Matthijs-
En Hydralics

Dat kun je gebruiken om te bunnyhoppen. Gewoon leuk springen, het handige aan hydraulics is dat je makkelijk over stoepranden kan rijden omdat je dan niet met de bumper tegen de rand van de stoep. Ook kun je een Lowride Challenge doen. Daarvoor heb je ook hydraulics nodig, dan kun je bunnyhoppen. En verder: Door Hydraulics ga je ook niet sneller. En je rijdt natuurlijk flexiebel, als er wat gebeurt dan val je niet telkens om omdat je je zelf recht kunt houden. Dat is nou echt handig aan die veren van de hydraulics.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Als je sommige wielen veranderd, dan veranderd de handling ook hoor. In iedergeval wel bij de off road wielen.

Als je sommige wielen veranderd, dan veranderd de handling ook hoor. In iedergeval wel bij de off road wielen.

Dit verschil heb ik echter nooit gemerkt. Het kan zijn dat dit effect heeft, maar die is dan niet groots.

Edit: @ Sunray, ik zal eens goed kijken of ik verschil merk op hoge snelheid. ;)

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Wielen:

Wel per wiel kun je beter draaien.

Meestal merk je er niet van,maar als je eens op het snelst gaat op je nieuwe wielen.

Dan ga je het verschil wel zien.

Van sommige heb je dan weer dat ze trager gaan maar dat ze beter draaien.

En van andere heb je dan Dat ze beter kunnen draaien en rapper gaan.

Dat zijn meestal de duurste als ik me niet vergis is het 1560 voor zulke banden(velgen).

spoilers: Kortegezegd voor de versiering.

Hydralics: Dat is om te bunnyhoppen dat kun je ook goed gebruiken als je bijvoorbeeld net een sprong gaat maken over een ramp ofzoets vlieg je altijd wat verder.

Nitro:Hiermee kun je sneller maar op een moment valt het uit maar dan moet je gewoon eens uit je auto en er weer in en dan heb je het weer.

Zo ik hoop dat je er wat mee bent. ;)

Geplaatst:

neeh

Als je offroad wil rijden moet je GTA SA ulitimate editor erbij halen, er staan opties in van offroad.

Geplaatst:

Nitro en Hydraulics zijn de enige met Nitro krijg je een grote boost als je het activeert en met Hydraulics kan je net zo met je auto jumpen als in de missie Cesar Vialpanda.

Geplaatst:

Er is nog een handige toepassing voor hydraulics: Als je met hoge snelheid over een hobbelig weggetje wilt scheuren, moet je je vering helemaal omhoog zetten, zodat alle 4 de wielen op z'n hoogst staan. Je hebt nu meer bodemvrijheid, en als je over kleinere onregelmatigheden in de weg rijdt, zal je wagen op de weg blijven. Met lage vering zal je wagen dan een een kleine 'jump' maken. Als je een 'jump' maakt, kun je bijna niet sturen. Maar als je wielen aan de grond blijven, kun je nog sturen. Probeer het maar uit op een zandweggetje!

Een nadeel van de vering omhoog zetten: Je wagen is onstabieler. Omdat het zwaartepunt hoger ligt, zul je makkelijker over de kop gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...