gammie_ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hallo, Ik vroeg me af of er nog winkels zijn die pokemon blau of rood verkopen en wat nu ongeveer de prijs nog is Alvast Bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Het zijn niet meer de nieuwste games en ik denk niet dat winkels ze nog verkopen, of je moet geluk hebben. Vaak worden de games wel aangeboden op site's als eBay, Marktplaats, Speurders en andere verkoopsite's. Tik bij Google bijvoorbeeld maar eens Pokémon blauw in, dan vind je bijvoorbeeld deze pagina op eBay. Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Oke Bedankt dan ga ik daar even verder zoeken Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Volgens mij is alleen geel en de andere nieuwe versies nog in de winkel. Reageren
.Syfes Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik denk dat ze die games niet meer verkopen in de winkel maar op ebay zal het wel lukken ga gewoon op google en dan typ je ebay dan klik je er op en dan schrijf je bij de zoekfunctie pokemon rood of blauw Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ze verkopen die vast nog voor rond de 5 euro, al zal je ze moeilijker gaan vinden in gamewinkels. Zoals de anderen al zeiden, eBay of Marktplaats of wat dan ook zal je wel nog iets kunnen op vinden. Reageren
Samurai Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey ! In de hard-core game winkels zoals game-mania e.d. zullen ze deze zeker verkopen, iig toch tweedehands. Je kan ook eens op www.bol.com kijken, of marktplaats.nl / ebay.be . Maar overlaatst is fire red en leave green uitgekomen voor de GBA, dit lijkt erg op Pokemon Red maar het is betere graphics e.d. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ja dat weet ik idd maar ik kies tog voor de oude omdat ik er niet rond de 50 euro voor de nieuwe pokemon wil neerleggen Reageren
Daan007 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hej Gammie. Ik heb even voor je rond gekeken op Speurders.nl en ik heb deze gevonden. Ik zag dat je in Noord Holland woonde dus ik heb een advertentie uit Noord Holland gezocht. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Bedankt voor het zoeken maar als ik op je link klik krijg ik dit te zien: U heeft een niet bestaande of net geplaatste advertentie opgevraagd. Het kan enige tijd duren voordat een net geplaatste advertentie zichtbaar is op de site. Probeert u het over enkele minuten nog eens. Reageren
Daan007 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Ow... Maar je kan ook zelf proberen te zoeken Dan ga je bij speurders En dan typ je bij zoeken Bv Pokemon blauw en dan vind je heel veel advertenties Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey Gammie. Ik las in je profiel dat je in Noor-Holland woont. Dan zou ik naar de zwarte markt in Beverwijk gaan. Daar hebben ze het vast wel hoor. Roy S. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Hey Gammie. Ik las in je profiel dat je in Noor-Holland woont. Dan zou ik naar de zwarte markt in Beverwijk gaan. Daar hebben ze het vast wel hoor. Roy S. Goed idee zal er is eens gaan kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.