Jump to content

Access violation at address 004CC638 . . .

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste leden, ik zit met een fout bij SA:MP. Ik wil met een vriend graag weer even SA MP doen dus ik instaleer hem, zodra ik hem wil opstarten geeft hij deze foutmelding aan:

sampfout0nj.png

Ik zou echt niet weten waar dit aan zou liggen. Ik heb al even rond gezocht voor de oorzaak maar ik kon niks bijzonders vinden. Beiden verwijderen en vervolgens opnieuw instaleren werkt niet. Ik vind het gek want hij heeft het altijd al gedaan, wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Edit: Oke hij doet het weer, bedankt mannen!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Dit is een probleem wat bij meer mensen voor komt een aantal weken geleden kwam hier ook al iemand mee aan zetten toen heb ik uitgezocht wat het probleem kom wezen en voor -Matthijs- zal ik het ook nog even uitleggen. Er zit blijkbaar een Bug in Sa-mp met name de Browser dit komt omdat er waarschijnlijk een fout aan één van beide kanten ligt. Het komt erop neer dat ze dus niet goed samenwerken. Maar wees gerust Sa-mp heeft een een paar weken geleden ook een speciale Browser patch/fix uitgebracht. Je kan hem 'hier' downloaden. Het werkt gewoon heel simpel je haalt het bestand uit de Zip-file en je drukt als Sa-mp uit staat er tweemaal op en de Patch word geinstaleerd. Start je computer eventueel opnieuw op en het probleem is hopelijk verholpen. Ik hoor nog van je als er meer problemen zijn Matthijs. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...