Jump to content

Freeway

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen kan iemand even die freeway race halen in Los Santos ik haat die Super GT, die houd ik nooit in controle! Is er iemand die dat ding wel in controle houdt en de race makkelijk uitspeelt???

Ik post de save game zo...

EDIT: Hier is mijn savegame: http://rapidshare.de/files/25643673/GTASAsf1.b.html

Voor Ruurd31: Er stond dat ik mijn savegame nog zou posten, beter lezen...

EDIT: Geen cheats of mods gebruiken aub!

Bewerkt: door frostiemen

Ik doe hem voor je. :)

EDIT: De savegame is klaar. :) Ik heb de missie Freeway voor je gedaan (1e plaats).

Beloning: $10000

Ik heb gesaved bij de savehouse in Willowfield.

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest.

Succes verder met GTA San Andreas uitspelen. ;)

Je vindt de savegame onderaan deze post.

@-Matthijs-: Bedankt, dat had ik nodig. Ik vind die race erg moeilijk, omdat de Super GT al bij het minste of geringste gaat slippen.

Met dank aan SummerBase, hij heeft de savegame van versie 2 overgezet naar versie 1, en weer terug.

Groeten BaasBart :cya:

GTASAsf1.b

Bewerkt: door BaasB

Dit zijn inderdaad irritante missies. Vooral omdat die auto heel erg snel gaat, en je dan zo ergens tegenaanbotst. Blijf aan het begin van de race gewon een beetje achter de anderen rijden, ga niet als een gek naar voren rijden om vervolgens de hele route vooraan te rijden, wat je meestal niet volhoud. als je dat doet word je steeds voorzichter en zenuwachtiger, je bent bang dat je word ingehaald of dat je tegenaanbotst. Dat gebeurd dan ook meestal. Nee, blijf rustig rijden en als je dan een keer een kans krijgt de andere auto's inhalen. Wat je ook kan doen is met je auto tegen de achterkant van een andere raceauto tikken, net zoals als met die missie bij de drivingschool. Als je het goed doet duw je die auto zo de andere kant op. Je kan de auto natuurlijk ook afsnijden als er tegenliggers aankomen, dan knalt de andere auto tegen de tegenliggers aan en kun je een mooie voorspong opbouwen.

Blijf rustig in de bochten, daar verslikt men zich meestal in. Even afremmen als je een scherpe bocht hebt. Als je een minder scherpe bocht hebt kun je een poging wagen om eventueel af te snjiden. Verder kun je de route ook nog even in je vrije tijd oefenen. Zo weet je wat er gaat komen! :)

@ BaasB succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Je moet gewoon racen. Als je op je topsnelheid zit, moet je gewoon remmen met de achteruit rem. NIet spatiebalk maar op S. Dan neem je gas terug en slip je af. In een bocht moet je gewoon heel weinig gas geven en dan gewoon sturen. Omdat deze race redelijk groot is, moet je op rechte stukken volgas en in de bochten gas terug nemen en alleen maar sturen. Veel succes! :cya:

(Ik zie dat het in het savegame aanvraag forum staat, maar er is géén savegame? Foutje?)

Geplaatst:

OOk bedankt, en eh.. volgende keer (hoop niet dat het nodig is :slotje: ) hoef je geen uitgebreid verslag te geven, maar toch bedankt!!! :*D:bier::clown::cya::klap:_O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...