CJ_Groove Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 JaJa jongens Intertoys verkoopt gta:sa morgen om 12:00 is vast gesteld bij mijn lokale intertoys kan nie wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StraightUp Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 vandaag, half 5! Ik plaats een foto als ik hem heb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BIG_AJ Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Vandaag half 5? Bij Intertoys?? Ik hoop zo dat dat waar is!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Intertoys krijgt hun vracht morgen pas :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StraightUp Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 filialen die door PTT worden bezorgd kannen hem vandaag al binnen krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Mensen.. MORGEN! MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. goedzo duidelijk genoeg haha, maar ja morgen hoop ik een tel te krijgen rond 12 uur maaar dat word ff afw8en . ik kan echt niet w8en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. wuahhahahahahhahahahah overduidelijk dat je het zat bent dat mensen blijven doordrammen dat gta sa morgen uitkomt alsof het nog niet duidelijk was gemaakt op de forum. Chironu ik geef je gelijk m8 overal waar je keek GTA SA MORGEN MORGEN KOMT GTA SA uit. kreeg er gewoon koppijn van zoveel zag je het <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. chironu jij zei eerst ook dat het bull-shit was dat hij de 28e uit zou komen en dat was uiteindelijk ook zo dus ik geloof best dat mensen hem nu al kunnen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Echt niet. Vandaag :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Echt niet. Vandaag :lol: STFU jij. En Q-dude, Intertoys had me verteld dat ze niet konden leveren omdat vracht normaal op vrijdag komt.. maar ze zeiden dat als de vracht eerder komt, ze hem ook eerder zouden verkopen.. Nou als de VRACHTwagen over een uur of 3 bij jou filiaal aankomt, ligt hij om 12 uur netjes in de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Echt niet. Vandaag :lol: STFU jij. En Q-dude, Intertoys had me verteld dat ze niet konden leveren omdat vracht normaal op vrijdag komt.. maar ze zeiden dat als de vracht eerder komt, ze hem ook eerder zouden verkopen.. Nou als de VRACHTwagen over een uur of 3 bij jou filiaal aankomt, ligt hij om 12 uur netjes in de winkel. reis je terug in de tijd of zo? B) 3 uur en opeens 12 uur :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Echt niet. Vandaag :lol: STFU jij. En Q-dude, Intertoys had me verteld dat ze niet konden leveren omdat vracht normaal op vrijdag komt.. maar ze zeiden dat als de vracht eerder komt, ze hem ook eerder zouden verkopen.. Nou als de VRACHTwagen over een uur of 3 bij jou filiaal aankomt, ligt hij om 12 uur netjes in de winkel. reis je terug in de tijd of zo? B) 3 uur en opeens 12 uur :S Over 3 uur is het hier zo'n 11 uur hoor. Ik weet niet of je in Nederland woont? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Mensen.. MORGEN!MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN Morgen is de release bij Intertoys, omdat 98% van de Intertoys fillialen hun vracht gewoon via de vracht(Hee kijk, vracht!)wagen krijgt. En nu wil ik er niks meer over horen. Op MSN niet en op dit forum niet. Echt niet. Vandaag :lol: STFU jij. En Q-dude, Intertoys had me verteld dat ze niet konden leveren omdat vracht normaal op vrijdag komt.. maar ze zeiden dat als de vracht eerder komt, ze hem ook eerder zouden verkopen.. Nou als de VRACHTwagen over een uur of 3 bij jou filiaal aankomt, ligt hij om 12 uur netjes in de winkel. reis je terug in de tijd of zo? B) 3 uur en opeens 12 uur :S Kijk, wanneer de spellen binnenkomen, kunnen ze niet gelijk in de winkel gelegd worden, slimmerd. Eerst moeten ze toegevoegd worden aan het inventaris, vervolgens gestickerd worden, dan eventueel nog gesealed en dan gaan ze pas de winkel in. Daar zit dus een paar uur tussen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Dat is raar ik kan hem zo meteen halen om 9 uur bij bart smit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.