Trax Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Omg, IN-TER-TOYS staat er bij die post van Chironu ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinosan Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik vind het toch vreemd, want toen ik mijn Intertoys belde zeiden ze gewoon dat ze hem Donderdag kregen. Mij maakr get toch niet zoveel uit,ik krijg hem vandaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) @ Petersmurfje: Dan zal bart smit m wel eerder binnengekregen hebben, zodat ie eerder in de winkel ligt. Maar voor mij gaat t feest toch niet door ik w8 op de PC versie :lol: Bewerkt: 28 oktober 2004 door Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 ik kon bij bartsmit vandaag gewoon halen maar waneerrr jaaaah dat word afw8en . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Mark Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 Ik heb zojuist bij de Intertoys in mijn woonplaats geïnformeerd en GTA SA was er nog niet :angry: Maar ze zouden er 1 voor mij achterhouden en ik kan hem morgen halen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.