Jump to content

Nod32 Vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn abbonement voor Norton was verlopen, en ik heb besloten over te gaan naar Nod32.

Alleen ik snap niet hoe je gewoon je computer kan scannen, zoals bij Norton Systemworks. Daar was gewoon

een ''scan mijn computer'' knop, maar zoiets kan ik bij nod32 niet vinden. Alleen iets met ''schonen''.

Dus mijn vraag: Hoe kan je gewoon je hele computer scannen op virussen/spyware met Nod32?

Bij voorbaat dank, Wazuup

Geplaatst:

Maak eens een screenshot van de hoofdpagina, misschien zijn er tabbladen of iets dergelijks.

Zie bijgevoegd plaatje:

Geplaatst:

Als je dan voor de optie alleen scannen kiest, scant hij dan alle schijven waar jij een vinkje voor hebt gezet?

En die andere optie, schonen wat is dat? Als ik naar scanlogs ga krijg ik elke keer dit in het blauw:

Fout bij het scannen van de MBR sector van 2. harde schijf. Fout bij het lezen van sector.

Wat doe ik fout?

Bedankt, Wazuup

Geplaatst:

Je doet waarschijnlijk niets fout, dat zegt hij bij mij ook. En hij scant inderdaad alle schijven waar ik een vinkje voor gezet heb. En ik weet niet precies wat jij met schonen bedoeld want ik heb de engelse versie. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik neem aan dat het allemaal wel op dezelfde plaats zit, dus heb ik een screen voor je:

nod329xg.jpg

Bedankt voor je hulp,

Wazuup

@hieronder: Bedankt voor je hulp, nu kan ik eindelijk met een gerust hart scannen :puh:

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Met die optie "schonen" scant hij de bestanden die jij aangevinkt hebt. Als hij dan bedreigingen voor je pc gevonden heeft, dan gooit hij die weg. En met "alleen scannen" doet hij niets met de gevonden bestanden.

Succes en veel scan plezier! ( :clown: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...