Wazuup Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Mijn abbonement voor Norton was verlopen, en ik heb besloten over te gaan naar Nod32. Alleen ik snap niet hoe je gewoon je computer kan scannen, zoals bij Norton Systemworks. Daar was gewoon een ''scan mijn computer'' knop, maar zoiets kan ik bij nod32 niet vinden. Alleen iets met ''schonen''. Dus mijn vraag: Hoe kan je gewoon je hele computer scannen op virussen/spyware met Nod32? Bij voorbaat dank, Wazuup Reageren
ikt Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Maak eens een screenshot van de hoofdpagina, misschien zijn er tabbladen of iets dergelijks. Zie bijgevoegd plaatje: Reageren
-Roy- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Je moet op het knopje "run NOD32" duwen. http://img82.imageshack.us/img82/2810/nod7um.png Bewerkt: 12 juli 2006 door royboyvdv Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Als je dan voor de optie alleen scannen kiest, scant hij dan alle schijven waar jij een vinkje voor hebt gezet? En die andere optie, schonen wat is dat? Als ik naar scanlogs ga krijg ik elke keer dit in het blauw: Fout bij het scannen van de MBR sector van 2. harde schijf. Fout bij het lezen van sector. Wat doe ik fout? Bedankt, Wazuup Reageren
-Roy- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je doet waarschijnlijk niets fout, dat zegt hij bij mij ook. En hij scant inderdaad alle schijven waar ik een vinkje voor gezet heb. En ik weet niet precies wat jij met schonen bedoeld want ik heb de engelse versie. Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Ik neem aan dat het allemaal wel op dezelfde plaats zit, dus heb ik een screen voor je: Bedankt voor je hulp, Wazuup @hieronder: Bedankt voor je hulp, nu kan ik eindelijk met een gerust hart scannen Bewerkt: 19 juli 2006 door Wazuup Reageren
-Roy- Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Met die optie "schonen" scant hij de bestanden die jij aangevinkt hebt. Als hij dan bedreigingen voor je pc gevonden heeft, dan gooit hij die weg. En met "alleen scannen" doet hij niets met de gevonden bestanden. Succes en veel scan plezier! ( ) Reageren
Murk Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Abbo op norton verlopen en je gebruikt nu nod32? Die is toch ook niet gratis of ben ik nou gek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.