Caltson Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 hey, ik zoek al tijdje achter het geluid van die misthoorn,echter heb ik ze nooit gevonden.ik heb gezocht op de gant bridge,san fierro bay,waar de alcatraz moest liggen,op die "ghost boot" maar niets,dit heb ik ook gedaan met midnight cheat mistig cheat.is dit geluid eigenlijk te horen op ps2?zo ja exacte locatie+ tijd+ weersomstandigheden.. Greetz Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) hey,ik zoek al tijdje achter het geluid van die misthoorn,echter heb ik ze nooit gevonden.ik heb gezocht op de gant bridge,san fierro bay,waar de alcatraz moest liggen,op die "ghost boot" maar niets,dit heb ik ook gedaan met midnight cheat mistig cheat.is dit geluid eigenlijk te horen op ps2?zo ja exacte locatie+ tijd+ weersomstandigheden.. Greetz Op de Ps2 weet ik niet, ik geef de beschrijving even. De plaats is naast de rode brug, die SF verbind met LV, ik maak wel een kaartje voor je moment. De tijd 0.00, als het slecht weer is. klikken voor vergroting Goed, op die plek hebben mensen een soort hoorn gehoord, waarschijnlijk hoort dit bij het eiland Alacatraz wat daar waarschijnlijk heeft gestaan, maar uit het spel is gehaald. Die toeter word in het echt ook gebruikt bij Alcatraz om schepen te waarschuwen wegens slecht weer. Dit komt dus overheen met slecht weer in SA. De tijd heeft er ook nog iets mee te maken geloof ik. Bewerkt: 12 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Caltson Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) maar wat bedoel je met slecht weer..bewolkt,regen of mist of is dit eender..en met welk voertuig maak ik het meeste kans,lukt dit ook met een weer cheat? Greetz Bewerkt: 12 juli 2006 door gtagangster Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) maar wat bedoel je met slecht weer..bewolkt,regen of mist of is dit eender..en met welk voertuig maak ik het meeste kans,lukt dit ook met een weer cheat?Greetz Nee niet met cheats je moet gewoon met een boot naar die brug varen, en dan wachten tot 0.00. Met slecht weer bedoel ik regen en onweer. Als het goed is zul je dan een hoorn horen, men zegt dat je dan ook ergens iets groens ziet. Maar dat weet ik niet zeker.. Als het geen slecht weer is om 0.00 terwijl je er bent heeft het geen zin. De formule is: slecht weer + 0.00 = hoorn. Bewerkt: 12 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Caltson Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ok..ff over die groene gloed waarover je praat,dit is enkel de zon die je kan zijn door de midnight cheat: ff uitgebreide verklaring: "als je de midnight cheat invoert,blijft de tijd en de lucht in san andreas staan,hiermee bedoel ik de sterren en de donkere lucht.maar voor de rest gaat de tijd gewoon door in san andreas.dus dit wil zeggen dat de zon nog opkomt en alles lichter word.als het bv 12 's middags hoort te zijn,en jij hebt de midnight cheat ingevoert lijkt het of het nog nacht is maar als je dan naar de gant bridge kijkt zie je dat hij heel licht is,dus dat er daglicht opschijnt.dus de textures veranderen ook nog van tijd en blijven dus ook niet op 0.00 uur staan.ook de zon zal je kunnen zien tijdens de dag,maar het lijkt of het een groene ster is omdat ze deels wordt tegengehouden door de midnight cheat.toch word niet heel de zon tegengehouden.zoals ik hierboven al zei,ze zal verschijnen als een groene ster,maar dat is de zon die minder fel schijnt.en ze geeft ook nog wat straling af op het water zoals in de dag.dit verklaart ook de groene gloed.deze is afkomstig van de zon die eigenlijk zou moeten schijnen omdat het dag is maar de tijd is gestopt door de midnight cheat.. zo,weet je ook wat de groene gloed is. bedant voor de kaart en info. Greetz Reageren
VforV Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb die hoorn eens gehoord op klaarlichte dag, en het was geen slecht weer. Reageren
silent killer 01 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ja aardig raar maar je ziet hem nergens...... Reageren
Sunray Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Misschien een foutje in het spel want ik heb eens gehoord was hier denk ik ook op het forum. Dat alcatroz eruit geknipt werd(uit het spel). En misschien zijn ze die hoorngeluid vergeten? Aangezien het dezelfde plaats heeft van alcatroz zit er toch wel iets in toch ? Van je liefste lid Sunray. Bewerkt: 13 juli 2006 door Sunray Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 En misschien zijn ze die hoorngeluid vergeten?Aangezien het dezelfde plaats heeft van alcatroz zit er toch wel iets in toch ? Nee hoor, die Misthoorn-geluid zit nog gewoon in de game. Als je in -Matthijs- zijn post ziet, dan zie je dat er ongeveer op die plek wel eens dat geluid te horen is. Zelf heb ik hem ook wel eens gehoord maar dat was iets verder op de brug, maar dat maakt nite zoveel uit. Er is wel veel gesuggereerd over Alcatraz maar er is nooit wat uitegekomen. Trouwens heb ik wel eens mods gezien dat je Alcatraz kunt krijgen, daarvoor moet je even zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.