Jump to content

Helaas, hulp is weer nodig...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen, helaas, in mijn vorige post hoopte ik niet meer om hulp te hoeven vragen, maar nu is het alweer zover! En wel de race die na de race komt die Baas Bart voor me heeft uitgespeeld, dus:

KAN IEMAND ME HELPEN?!?!

http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Attac...st&id=10441

A.U.B geen cheats/mods/trainers/alles wat in de regels van dit sub-forum staat!

Bij voorbaat dank!(En race een beetje door A.U.B!!! :Y )

Geplaatst: (bewerkt)

Into the Country - Passed!

Ik heb de missie: 'Into the Country' zonder cheats en/of mods gehaald. Dit is een sub- missie van de Race Tournament's in Los Santos. Je kan hier aan verschillende racen mee- doen in Los Santos voor elke race ontvang je; $10.000 contact uitbetaalt. De racen zijn over het algemeen best lastig, maar je moet ze toch goed behalen om een flinke som geld binnen te halen. Ik kan wel een tip geven, Probeer je wagen zo recht mogelijk op de weg te houden. Als je door de bochten wilt moet je afremmen anders ga je te snel en kan je makkelijk tegen een muur/object aanrijden. Zorg dat je de tegenstanders enig hindert, maar kijk ook weer uit voor je zelf. Zoals je waarschijnlijk het: 'P.I.T. Maneuver' nog kent van de Driving Skool moet je ook proberen je tegenstanders een zetje in de zij te geven zo zullen ze crashen. Ook heb ik nog een handige Tip, concentreer je niet op je achtergangers/tegenstanders maar denk dat er iemand voor je rijd die je in wilt halen. En vergeet natuurlijk niet dat je de tegenstanders moet ontwijken, dus enige behendigheid is wel handig.

Beloning: $10.000

Veel succes met het vervolg van het spel, en de save-game zit in de bijlage. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Into The Country - Mission Passed!

Beloning: $10,000

Savegame zit onder de bijlage, verder geen mods en/of chetas gebruikt. Veel plezier en succes verder.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Vreemd dat jij altijd net als tweede reageert Matthijs... maar maakt niet uit, van mij mogen jullie het allebei doen, kijken wie het eerste klaar is!

*Volgens mij deug ik vandaag niet. Ik lees alles verkeerd. :cab: * Sorry! :-(

Bewerkt: door Ruurd31

Ok, bedankt maar auto verschijnnen toch weer na een tijdje in de races als je ze sloopt?

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:
Ok, bedankt maar auto verschijnnen toch weer na een tijdje in de races als je ze sloopt?

Nee, volgens mij niet. Als je je tegenstander hebt uitgeschakeld is hij ook uitgeschakeld. Dat is in real-life ook zo, dus dit spel is ook helemaal nagebouwd door real-life :)

Geplaatst:

Nou ik heb een keer zo'n vent z'n wagen kapot geschoten met drive-by en hij verscheen na zo'n minuut weer achter me!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...