Jump to content

Groene oceaan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik raad je dus aan om je videokaart te updaten. Dit kun je doen door naar de website van je driver/videokaart te gaan. Je kunt achter je videokaart komen door bij start > uitvoeren > dxdiag (invoeren). Dan ga je naar videokaart en dan staat daar je videokaart. Als deze 64MB of hoger is, dan kun je San Andreas met gemak spelen. Is het lager dan 64MB dan doet het spel het denk ik daarom niet zo goed.

Wat je kunt doen als je achter de maker van je videokaart bent is naar hun officiele website te gaan. Daar kun je achte rkomen door bij Google.nl in te voeren de naam van je videokaart. De eerste link zal dan meestal meteen de officiele site van je videokaart zijn. Je kunt dan even zoeken bij downloads of iets anders om achter de niewste driver voor je videokaart te vinden. Als je dat gedaan hebt, dan download je die en installeer je die. Hopenlijk doet hij het dan goed!

Als dat niet wilt doen, dan kun je als eerste alle grapics omlaag halen. Dan vraagt het spel iets minder van je videokaart en daarom doet hij het wel beter. De kwaliteit is dan iets lager, maar je kan dan wel goed spelen en je hebt een goed scherm. Alleen de kleine details zie je ietsie pietsie minder. Zie de quote hieronder ook eens! :)

gtasa0qw.jpg

Dit zijn dus mijn opties. Waar een rood vierkant omheen staat, zijn even wat aandachtspunten om je beeld er goed uit te laten zien.

Draw Distance

De Draw Distance bepaald hoe ver je kunt zien. Hoe hoger hij is, hoe verder je kunt kijken.

Als je hem net zoals op het plaatje zet, dus 10 tot 12 streepjes gevuld, heb je opzich een prima beeld.

Je kunt meer streepjes gevuld krijgen door met de pijltjestoetsen op de pijl naar rechts te drukken.

Visual FX Quality

Om een mooi beeld te krijgen, zou ik deze op High, of ééntje daaronder zetten.

Als je hem op Low zet, wordt je beeld alleen maar slechter.

Resolution

Hoe hoger de resolutie staat, hoe beter het spel eruit ziet. Je moet de resolutie niet hoger zetten dan de grootte van je scherm,

maar precies op de grootte van je scherm, want anders zou het kunnen dat je beeldscherm het niet trekt.

Te laag is ook niet goed. Bij een tè lage resolutie kan je beeldscherm Out of range aangeven,

en dat is heel moeilijk weer goed te krijgen

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik denk dat het ligt aan je video kaart.

En zie je het vaker?

nee dit is de eerste keer en ik heb een Geforce 6610 XL :{

Geplaatst:

Is niet normaal nee. Ik denk gewoon een bug. Als het maar voor een keer of zo was is er niet veel aan de hand toch.. Het is trouwens geen oceaan...

mischien komt die bug ontstaan doordat de zon juist op is en het heeft juist geregend,dus is het nog donker,dan komt de zon erdoor en zorgt die voor de hevige groene gloed?

Ik zal eens testen,zal straks met een beter antwoord komen,tenminste als ik het tegenkom,is dit trouwens al eens niet besproken?zoek wel ff een topic als het zo is. trouwens het is de SF baai dus geen oceaan.

-hier is een soort gelijk topic,dit lijkt me meer op een grafishe fout van je video kaart,bij mij heb ik nog geen groene gloed gehad,maar zal ff checken.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26433&hl=

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

nee dit is de eerste keer en ik heb een Geforce 6610 XL :{

Kijk hier eens om je drivers te updaten: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Daar vind je waarschijnljk de nieuwste driver van jou videokaart. Daarmee kun je de nieuwste settings vinden en dan kun je het speel weer goed en mooi spelen.

heb men drivers onlangs geupdate, een maand geleden ongeveer, moet ik dat nu weeral doen :?

Geplaatst:

hey,

op een maand kunnen er weeral meer updates komen.

als je na al die updates hier nog last van hebt,hoef je je geen zorgen te maken dit is dan enkel een bug van het spel.

heb men drivers onlangs geupdate, een maand geleden ongeveer, moet ik dat nu weeral doen :?

Je kunt het proberen, bij nieuwe videokaarten heb je ook nieuwe en zo af en toe updates. Je kunt ook proberen even gta_sa.set te verwijderen. Dit bestand vind je in 'Mijn Documenten'. Misschien heb je eens perongelijk en onbewust aan de instellingen geknoeit en daarom alles vreemd is. Mocht dat niet lukken, dan kun je het spel wel opnieuw installeren, dat heeft meestal wel veel effect.

Bewerkt: door Ruurd31

Heb je je video kaart upgraded?anders kunnen we gelukkig spreken van een bug...deze is me nog nooit overkomen maar kan nog wel gebeuren of heeft de ps2 hier geen last van?zolang het spel niet vastloopt door die groene gloed is dit al bij al niet zo erg toch?ik ben blij voor jou dat de groene gloed weg is,want we zijn geen arena 51 aan het spelen meer tot slot san andreas.

@lance dance (Onder mij gepost) hij heeft zijn NV goggles niet op want anders zou Cj zelf en de reling+ de stad zelf ook groen zijn hé ;)

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

had je misschien NV goggles op want bij mij ziet het er precies zo uit als ik NV goggles aan heb

Geplaatst:

LOL dit heb ik ook al eens gehad, maar dan in battlefield 1942. Alleen ging het toen niet meer weg :bonk:

Geplaatst:

ik snap het niet wat je der mee bedoelt mischien zwemmen er allemaal groene vissen en dat de oceaan dan groen word:P :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...