Jump to content

Kanye West & Chester Bennington

Recommended Posts

Geplaatst:

kanyewestchesterbenningtoncopy.png

Ik eens real-life uitgeprobeerd en wat vinden jullie ervan? Ik twijfel nog een beetje over de tekst; wie heeft nog tips voor een leuke font?

Graag onderbouwende kritiek :)

Geplaatst:

Het totaal ziet er leuk uit, maar wat heb je er allemaal aan gedaan?

Misschien kun je het orgineel posten en dan kunnen we beter raten.

Nu zou ik er een 6 voor geven omdat het gewoon een plaatje met border + tekst kan zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Het totaal ziet er leuk uit, maar wat heb je er allemaal aan gedaan?

Misschien kun je het orgineel posten en dan kunnen we beter raten.

Nu zou ik er een 6 voor geven omdat het gewoon een plaatje met border + tekst kan zijn.

Je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk. Ik heb vooral Filters als effecten gebruikt, maar de Opacity te laag gezet. En daarom komen de effecten niet echt naar voren, maar soms zijn effecten duidelijker te zien in Photoshop dan dat je heb hebt geupload.

Maar mijn doel was om een real life signature te maken, waar toch nog wel wat effecten in zaten, maar het niet te druk werd. Ik maak later misschien wel een nieuwe versie.

Dit is het origineel:

kanyewestwitmazur53483994xc.jpg

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Over het algemeen is het niet zo moeilijk om te maken. Maar het gaat om het idee en het uitzien ( uiterlijk?)Ik vind de sig wel leuk met Kanye en Chester. Leuk dta er Chester bij staat ( LINKIN PARK ! ) .

Ik kan hier eigenlijk niet vele over praten wat zo goed ben ik niet in Manips. Ik zie dat je smudge hebt gebruikt en op lighten hebt gezet? Ik zou zelf alles filters gebruiken en adjustments layers. geeft een effect en zet de layer op bepaalde " Layer Quality " ; Overlay , soft light ,color burn.. die dingen. Speel er wat mee. Probeer nieuwe dingen.

7/10 ;)

Geplaatst:

inderdaad niet zo moeilijk, maar ik ben super fan van Linkin Park daarom wel leuk dat Chester erop staat!!

Misschien kun je er nog een maken met Mike Shinoda :puh: (die is dus ook van linkin park, maar zit nu bij Fort Minor)

Geplaatst:

chesterbenningtonv34ih.png

Ik heb nog een signature gemaakt, maar nu van Chester alleen. Dezelfde effecten gebruikt alleen bij deze komen ze er wat beter naar voren (vind ik) en ik heb er nog een paar kleine dingen bij gedaan.

Rates? Tips? Vertel het me :)

Geplaatst:

Ferre vroeg om mijn mening over MSN, dit zal ik hem vertellen: Ik vind de signature van hierboven mooier dan die jij op dit moment in je Signature hebt. Die achtergrond, een erg mooie gloed zit erop, strak gewerkt en mooi modern gehouden. Verder zit er ook wel wat emotie in die signature, als je die man zo hard ziet schreeuwen en hij doet zo'n zijn best dat heeft wel wat. Eigenlijk zijn er géén tips te geven, deze sig is mooi lekker ruig en hij heeft een mooie achtergrond. Voor mij de perfecte sig. Wat vind jij dan dat er veranderd moet worden? :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...