Jump to content

Laatste vandaag, beloofd

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen ik weet niet of jullie iets beters te doen hebben, neem ik jullie niet kwalijk,(nee hoor... :engel: ) maar kunnen jullie godsamme effe helpen met die ***8-track?!? Het is echt vreselijk, als ik zacht ga om collisions te voorkomen ben ik verreweg te sloom, en als ik ze probeer in te halen knal ik tegen ze aan(of de muur :ch: ) dus het lukt voor geen meter! Kan iemand ff helpen?

Ik post de savegame zo!

Discusseren jullie maar even wie mag helpen(of moet :D )

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry, maar jij hebt Versie 2 van Gta Sa :N Ik kan hem dus niet voor je doen omdat ik Versie 1 heb.. Iemand anders die hem wil doen?

Bewerkt: door SilverDust

Ok hier is hij, kar effe door met die car ok, zo snel mogelijk, moet iets snel afmaken, heel snel...

http://rapidshare.de/files/25653376/GTASAsf1.b.html

SUCCES!

EDIT: Dat van de ersie is niet zo'n probleem, er is een topic daarover, zoek hem op, iets met downgraden, kun je je versie eerst upgraden en dan weer downgraden...(als je het niet teveel moeite vindt natuurlijk :sst::slotje: )

Bewerkt: door frostiemen

Ik doe hem voor je :)

Gehaald - 8-Track

Ik heb het stadium-evenement in Los Santos gehaald: 8 Track. Ik heb géén cheats en/of mods gebruikt. De savegame heb ik in de bijlage gestopt en de missie beloning was $10.000,= op je bankrekening en een Amerikan Monster (monstertruck) en een Hotring Racer voor het stadium evenement. Ook heb de Hotring Racer in de garage geparkeert van het Johnson huis. Vergeet niet, mijn dag is weer helemaal goed! Ik ben weer op dreef. Veel succes verder in het spel! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31

ok, heel erg bedankt! Eindelijk geen odd jobs meer in Los Santos! Rot rellen! Dat mensen zo tekeer gaan om een agent die niet wordt veroordeeld...

Van Los Santos naar San Fierro...

Van de slechtste naar de beste stad!

Van de Heil naar de Hemel!

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

Je kan ook eerst end of the line halen dan zijn er geen rellen meer en gaat alles makkelijker.

Als het de rellen zijn waar ik aan denk dan.

Geplaatst:

Ja, dat zijn die rellen, maar ik zit nu toch in San Fierro te racen(wat niet lukt trouwens, zie ander topic) dus hoeft niet. Ik wil die laatste missie als savenaam hebben als ik 100% heb, inplaats van de naam van een race...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...