masterkey Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Hoi ik ben druk aan het scripten en heb sinds kort een eigen sa-mp server Maar ik zit met een probleem ik heb die regeltjes waar je bij het popetje kiezen de plek enz kan veranderen veranderd naar het interieur van de strip op het 3de eiland bij die casiono's maar nu als ik mijn server join zie ik het interieur niet maar ik hoor wel de muziek en ik weet wel dat ik er ben. Overegens heb ik ook nog een code gemaakt dat iedereen in de cel komt maar dan als ik die code intypt valt iedereen van hoog uit de lucht naar beneden terwijl ik de coordinaten wel goed heb ik vind het maar vaag. IK HOOOOOOOOOOOOOOOOP DAT IEMAAAAAAAAAAAAAND MIJ KAN HELPEN DANKJU ALVAsT GROETEN MASTERKEY Bewerkt: 12 juli 2006 door masterkey Reageren
masterkey Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Probleem opgelost dank jullie voor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.