gammie_ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hallo, Ik vroeg me af als je een handteking plaatje erin wilt zetten moet je een Url hebben nou kan dat door de link te kopieeren van het plaatje maar zodra ik het plaatje bewerk in bijv. Paint dan kan ik geen Url meer vinden hoe moet ik dit dan doen?? Alvast Bedankt Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dan moet je het uploaden bij imagehsack en dan krijg je wat urls en een van die moet je gebruiken en in je handtekening zetten. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dan moet je je plaatje eerst opnieuw uploaden op internet, dit doe je bij bijvoorbeeld imageshack.us. Dan krijg je een URL en kun je de afbeelding gewoon weer in je handtekening plaatsen. Reageren
Bongo Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Als je bedoelt dat je een signature in je handtekening wilt hebben? Dan moet je het plaatje uploaden bij www.imageshack.us en dan de URL"Hotlink for forums 1" in je sig zetten EDIT: Damn ik ben langzaam Bewerkt: 12 juli 2006 door Bongo Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Oke Bedankt dan ga ik dat even doen Als ik op imageshack mijn handtekening doe en dan de link kopieer en hier plak dan krijg ik of een weer een leeg veld of er staat maar een deel ervan op Wat moet ik doen zodat hij het wel doet? Bewerkt: 13 juli 2006 door gammie Reageren
rems GTA Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Maar als ik het url invul bij upload mijn sig dan doet hij niks! ik klik dan op mijn handtekening en voer bij dat http in dat ene........ en dan doet hij noppes! Reageren
ikt Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Of je moet de directe link van de afbeelding kopiëren, en plakken in je sig. Daar mot je dan IMG tags voor en achter zetten. Zo dus: [IMG=url van jou afbeelding] Bewerkt: 14 juli 2006 door ikt Reageren
ArticLight Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 ik hep het zo gedaan: Plaatje uploaden, dan krijg je die regeltjes en klik je op de vierde regel op: show image to friends. Dan zie je je plaatje. rechtermuisklik op je plaatje en kies: Eigenschappen. dan zie je daar ergens staan: Adres URL. Dat kopieer je en zet je bij instellingen in het 'wijzig handtekening' vakje. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.