Jump to content

Error fouten opsporen!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik bij de eigenschappen van mijn C: Station op extra>fouten controlen doe, en alleen bestaande sectoren zoeken en repareren aanvink krijg ik deze error:

hulp5gs.png

Wat kan ik hier tegen doen ?

Bewerkt: door Samurai
Geplaatst:

offtopic... geld de dubbelpost regel niet meer? want ik zie al erg veel mensen dubbelposten tegenwoordig :?

ontopic: ik wee niet hoe je het kan verhelpen... misschien is je harde schijf beschadigt i.v.m. met een zwervend pc virus?

ik heb zo niets niet maar als ik met een virusscan scan of een programma installeer dan komt er eerst een bepaald nfts bestand voor schijfcontrole en dan scant hij altijd en stat hij zichzelf weer op en dan werkt hij :?

Geplaatst:
Als ik bij de eigenschappen van mijn C: Station op extra>fouten controlen doe, en alleen bestaande sectoren zoeken en repareren aanvink krijg ik deze error:

hulp5gs.png

Wat kan ik hier tegen doen ?

Is dat bij alle opties zo, als je iets anders aanvinkt, doet 'ie het dan wel?

Geplaatst:

Probeer eens een 2e station aan te vinken (Als je die hebt), als dit niet werkt, dan moet je dit eens proberen.

Sluit alles af, zodat alleen dat schermpje openstaat, soms kan het repareren van je schijf niet lukken doordat een programma zich net met iets bezig houdt.

Wanneer dit niet werkt probeer dit:

Ga naar http://www.ccleaner.com/download/ en download de nieuwste versie,

Dit programmatje repareert fouten, wellicht heb je wat fouten die niet gerepareerd kunnen worden, en dan kan dit toch handig zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...