Dinkydau Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik vind die photo ops zo ontzettend saai dat ik het niet voorelkar krijg genoeg zin te maken om ze te doen. Zou iemand anders ze kunnen doen voor mij als iemand wel zin heeft. Ik heb er al een aantal gedaan trouwens. Hier is mijn savegame: http://rapidshare.de/files/25658612/GTASAsf1.b.html
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) 25 Photo Opps - Mission Passed! Beloning: $$$ Ruurd zal de overige 25 doen, voor jou zit de savegame in de bijlage, heb tot nu toe geen mods en/of cheats gebruikt. Succes ruurd! Bewerkt: 12 juli 2006 door -Matthijs-
Dinkydau Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Oke, fijn dat je er wel zin in had. Nu nog even wachten op ruurd en ik kan weer verder.
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) En ik ben ook eindelijk klaar. Ik wou het even officieel melden Gehaald: Alle geschoten Photo Obs! -Matthijs- zegt: Ik heb er 25 gedaan!Ruurd31 zegt: Ik heb er ook 25 gedaan!=Alles gevonden! Ik heb deze missie samen met -Matthijs- voor je gedaan. Ik heb daarbij géén cheats en/of mods gebruikt. -Matthijs- waarschijnlijk ook niet, want die doet dat nooit. Verder vind je de savegame in de bijlage en de beloning was per Ob volgens mij $50,= en in toen ik ze allemaal vond kreeg ik $50.000,=. Daarnaast spawnen nu om de 6 uur naast je garage in Doherty ook 4 wapens, dat zijn de: Micro-MP5, Shotgun, Sniper Rifle en de Grenades. En verder wens ik je veel succes met het zoeken van de Oysters (Oesters) en de Horseshoes (Hoefijzers). Edit: Ongelukje, volgens mij ben ik het belangrijkste vergeten: de savegame. Nu zit hij wel in de bijlage. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31
Dinkydau Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ontzettend bedankt voor het halen van de photo opportunities.
Recommended Posts