Lauwtjuh Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Heej, Ik was de net effe gewoon de gta aan het vliegen ton ik neer stortte en bij het ziekenhuis (geloof ik) weer ik het spel kwam, ik was net opzoek naar vervoer toen ik dit vliegtuig gewoon gewoon naast (en door) een huis zag staan. Hoort dit of is die gewoon verkeerd gespawnt? Bewerkt: 12 juli 2006 door Lauwtjuh Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dat is een foutje van de makers van het spel. Op die plek hoort eigenlijk een auto te staan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hey Lauwtjuh! Dat vliegtuigje is een Beagle, dat is heel normaal dat hij daar spawnt. Datis geen foutje van de makers van het spel, maar dat hoort zo. Zelfs volgens de scripts hoort dat zo. Reageren
Lauwtjuh Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hmmz, vind het alleen heel vreemd dat het zo hoort dan. Reageren
Sunray Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Fout het hoort zo te staan. Klik Van je liefste lid Sunray. Bewerkt: 13 juli 2006 door Sunray Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Het is geen fout, hij is niet neergestort en hij is daar niet neergezet door iemand. Dat is gewoon de spawnplaats zoals Rockstar dit bedacht heeft. Ongetwijfeld als een lolletje zo van: dat verwacht niemand, dat we daar een vliegtuig neerzetten , maar de plaats staat gewoon in de broncode van het spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.