Jannes Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 is er een cheat dat cj blank wordt..... (ik ben geen racist hoor) Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Nee, een cheat helaas niet. Misschien bestaat er wellicht een skin waardoor je CJ blank kan maken, ik zal iets even voor jou opzoeken. Edit: Ikzelf heb niets kunnen vinden, wel deze skin: >>>Klik<<< maar CJ wordt er helaas niet blanker door. Ik zie dat Ruurd jou misschien aan een blanke skin kan helpen, dan zul je even op zijn antwoord moeten wachten. Welkom op het forum BTW. Veel plezier verder! Bewerkt: 12 juli 2006 door Pietje II Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Nee, maar wel een mod! Gemaakt door onze eigen exmodder Wauzie! Ik zoek hem voor je. Edit: Pietje II het hoeft al niet meer! Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik heb een mod die CJ blank maakt vervang hem voor de originele player.img in models, maak wel een back-up Download Screenshot: Reageren
TheGuardian Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Naja, nu dit topic toch openen is, val ik maar direct met de deur in huis. Ik heb San Andreas op PS2 Bestaat daar een cheat ofzo voor om hem blank te maken? Of heb ik weeral pech Reageren
Jannes Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 bedankt maar ik snap niet hoe je het moet downloaden Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) bedankt maar ik snap niet hoe je het moet downloaden Hey Jannes, nog een warm welkom op het forum! Als je op die link van Lance Dance hebt gedrukt, krijg je een menu. Je drukt dan op 'Free'. Als je dan op 'Free' hebt gedrukt, wacht je een aantal seconden. Dit keer is het volgensmij bijna 1 minuut. Je wacht dan even, als die 1 minuut dan voorbij is, dan krijg je een hokje met een plaatje erboven. (bij 1 zie je de code staan, bij 2 zie je het hokje dat je moet invullen. Daarnaast zie je ook de balk als je hem overgetypt hebt dat je daar op moet drukken) In dat plaatje staat een 3 cijferige/letterige code (die letters en cijfers zijn meestal gemixt) en dan typ je die code over (die code veranderd bij elke keer dat je iets van Rapidshare download). Je typt die code van links naar rechts over. Als je dat dan gedaan hebt druk je op die balk en kun je hem downloaden. Je accepteerd dan de download en je kunt dan wachten totdat de gehele downloadsessie voltooid is. Je hebt hem vanaf dat moment op de PC. Veel succes hé. Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.