silent killer 01 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 hallo ik zoek een cheat dat je op het begin met auto's pimpen al gelijk alle dingen kan is dat er ook greetz: silent killer 01 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Nee, een cheat is daar niet voor. Er is wel een glitch (foutje in het spel) die ervoor zorgt dat je metteen overal naar binnen kunt. Ook in alle tuningshops. De glitch werkt zo: Start een nieuw spel. Als je in de auto zit bij Tenpenny in het introfilmpje, moet je de cheat voor het jetpack invoeren. (Op de pc: rocketman ) Na het filmpje zul je dood zijn, en spawnen bij het ziekenhuis. Je kunt nu elk interior in! Ook de tuninshops dus! Veel plezier ermee! Reageren
Jorair Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 of je kunt de noobmode downloaden, en de opened upversie instaleren, dan heb je ook van in het begin alles vrij en kan je van in het begin ook naar san fierro en las venturas Reageren
silent killer 01 Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 waar dan?? stuur me de link ff :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) waar dan?? stuur me de link ff :$ Die kun je gewoon op GTAGames downloaden, je dient je wel eerst te registreren, en daarna in te loggen. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338 Het is heel belangrijk dat je je bestanden back-upt. Dat betekent dat je er een kopie van moet maken! Ik zou het zo doen als ik jou was, je gaat naar je map toe van Rockstar Games dan zie je de map GTA San Andreas staan, maak daar een kopie van dit zal ongeveer 5 miniten duren. Als hij klaar is heb je 2 keer een GTA SA, noem de net aangemaakte SA II. Op die SA II instaleer je gewoon de n00bmode. En die andere kun je gewoon voor je normale missies en dergelijke gebruiken. Mocht het fout gaan, heb je altijd één achter de hand! Bewerkt: 12 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
silent killer 01 Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 eej mag iik jouwn acount ff op gta games want ik kan er nie een makuh greetz: silent killer 01 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 eej mag iik jouwn acount ff op gta games want ik kan er nie een makuh greetz: silent killer 01 Op GTAGames.nl hoef je géén account te maken hoor. Je kunt gewoon met dezelfde inloggegevens als op GTAforum ook op GTAGames.nl inloggen. GTAGames.nl, WikiGTA en GTAforum.nl is één netwerk. Dus je kunt op het gehele netwerk inloggen met dezelfde gegevens, behalve op WikiGTA. Want dat is een GTA enslopedie waar alleen mensen in kunnen werken die de mensen/makers van WikiGTA hebben uitgekozen. Dus je kunt je niet aanmelden. Dat gebruikt het zelfde systeem als 'Hoe word ik SL'. Goed je best doen, opvallend goed posten enz.. Maar even terug op inloggen op GTAGames.nl te komen, je kunt gewoon met je eigen inloggegevens inloggen die je ook op het GTAforum.nl gebruikt. Mocht dat niet lukken? Dan kan dat oorzaken hebben. Heb je een naamchange gehad? Heb je je wachtwoord veranderd op het GTAforum? Dat heeft geen effect, je moet inloggen met de gegeve waarmee je je geregisteerd hebt op het forum. Lukt dat niet, klik dan even op het kopje 'Wachtwoord vergeten'. Lukt dat niet, dan moet je de administrator van het hele netwerk Joriz even een persoonlijk berichtje sturen. Ik hoop dat je het begrijpt, en veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.