$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 MENSEN! KAN IEMAND ALSJEBLIEFT DE LAATSTE SAN FIERRO STREETRACE VOOR ME HALEN?!? Ik kan makkelijk winnen met een motor of een wagen met gemmidelde snelheid, maar niet met zo'n sportwagen met max snelheid en min endurance! Speel aub ff uit en weet iemand of je in de LV streetraces ook met sportwagens moet rijden? http://rapidshare.de/files/25663886/GTASAsf1.b.html
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Gehaald: Country Endurance Ik heb deze straatrace ook voor je gehaald. De beloning was $10.000,= en ik heb géén cheats/mods gebruikt. Verder had ik er zelf ook wat moeite mee, omdat je door eht gebied Whetstone moet racen en speciaal in dat gebied is het daar heel vaak slecht weer (storm, regen, mist). Dus ik deed er 2x over. Verder geen problemen gehad. Ik heb gesavet in San Fierro, en volgens mij kun je nu aan de motorraces en airraces in Las Venturas beginnen. Veel succes. Bewerkt: 12 juli 2006 door Ruurd31
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Bedankt heh. En volgende keer, mocht je iets voor me doen zeg dan eens wat anders dan 'Doe ik voor je )
Recommended Posts