$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hey mensen kan het dat de muziek wagen die je moet jatten in Life Is A Beach ook buiten de missie verkrijgbaar is, dat hij gewoon rondrijdt? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hey mensen kan het dat de muziek wagen die je moet jatten in Life Is A Beach ook buiten de missie verkrijgbaar is, dat hij gewoon rondrijdt? Volgens mij is dit gewoon een standaard busje, het busje heet: Pony. Die rijd in het normaal rond maar wel zonder stereo instalatie. Dus hij rijd normaal niet rond in SA met stereoinstalatie. Wat je overigens wel kan proberen, zodra je die wagen gesteelt heb moet je in plaats van naar die garage te gaan naar je eigen huis gaan. Probeer dan het busje in je eigen garage te zetten en laat de missie dan beïndigen. Ik denk niet dat het wil maar het is het proberen waard. Wat denk ik wel wil is gewoon de missie beïndigen zodra je het busje hebt, hoe weet ik niet. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb hem wel in de garage staan, het is gewoon een Pony, het is al een tijdje geleden dat ik hem gestolen heb, volgens mij ging ik de mensen vermoorden en toen snel het busje pakken, of ik heb hem gelijk naar de garage gebracht toen ik het busje bemachtigde, ik weet het niet meer 100% zeker. Maar in iedergeval als je hem in je garage hebt staan blijfen de boxen er gewoon in Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Wel het is vreemd ik zit op zo'n 90% en ik reed in LV en toen zag ik zo'n busje rijden met stereo-installatie! Als jullie bewijs willen zeg het maar Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Inderdaad ik heb vandaag nog een Pony gejat en daar zatten ook van die boxen in, maar ik had dat busje uit de missie ook speciaal gejat voor die boxen dus ik dacht WTF? Maar blijkbaar rijden er dus Pony's rond met en zonder boxen. Reageren
smorris Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik kon hem niet jatte deuren waren opslot(xbox) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik kon hem niet jatte deuren waren opslot(xbox) Klopt, als je die missie speelt. Dan moet je eerst dansen voor die mevrouw die DJ is. ALs je klaar bent met dansen dan moet je de auto stelen. Eerst stapt die vrouwlijke DJ in en daarna moet jij instpapen. Dan kun je gewoon heel ver weg racen naar je savehouse ofzo. En rijd je hem in je garage, laat de missie verloren gaan (Mission Failed) en savet hem. Nu is die DJ-Ponybus van jou. Dus je moet eerst dansen. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Weten jullie zeker dat die busjes dezelfde installatie hebben?(die je van de weg gejat heb en van de missie) Maar als je de missie wil beeindigen dan zou ik dat busje in men garage zetten en hem dan opblazen. Dan is die missie natuurlijk failed endat busje is zo weer gemaakt in je garage. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Weten jullie zeker dat die busjes dezelfde installatie hebben?(die je van de weg gejat heb en van de missie)Maar als je de missie wil beeindigen dan zou ik dat busje in men garage zetten en hem dan opblazen. Dan is die missie natuurlijk failed endat busje is zo weer gemaakt in je garage. Ja, sommigen hebben dat en sommigen niet. Je ziet echt van die geluidsboxen erin liggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.