Tunix Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ik heb het spel GTA LCS nu al een tijdje, alleen ik ben er nog steeds niet uit wat een Adrenaline Pill voor nut heeft.. Ik weet dat het spel er van slomer wordt.. Alvast bedankt Reageren
big brunelli Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 als je schiet gaan de kogels trager dus als je schiet kun je nauwkeurig mikken. en het is ook best cool alles traag te zien Reageren
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Het is niets speciaals (je health ofzo verbeterd er niet van), het is een "pil" die alles in slowmotion zet, dan hoor je die mensen met vervormde stemmen praten, gaan je kogels trager... Het is best leuk om te zien, als er mensen in de buurt zijn, maar echt bijzonder is het niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Armegaddon, Dit is een drug, waardoor de hoofdpersoon alles trager begint te zien, het is er eigenlijk alleen ingezet voor de fun. Het is niet speciaals, zoals de rest al zei. Echter kan dit handig zijn in een missie met een tijdlimiet, want de hoofdpersoon loopt misschien traag, maar de auto's waar jij in rijdt gaan evensnel. Handig trukje dus, bij een tijdlimiet-missie. Velaro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.