big brunelli Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik heb LCS 100% uitgespeeld en ik heb ergens gelezen dat er dan ergens een speeder spawnt. kan iemand mij vertellen waar? Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 In het water Op Wikigta staan er verschillende, maar welke nu voor de 100% is, geen idee? HIer de locaties. Aan het einde van de landingsbaan op het vliegveld Vlak naast de Callahan Bridge bij de aanlegsteigers in Staunton Island In het noorden van Portland Zoek zelf maar welke voor de 100% is, ik heb het nog lang niet voor 100% uitgespeeld, deze info komt rechtstreeks van WikiGTA. Reageren
VforV Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik denk dat die aan Portland er komt bij de 100% want na de storyline ligt hij er niet. Ik denk niet dat er een Speeder komt te liggen aan die steigers in Staunton (bij Asuka's appartement). Reageren
big brunelli Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 thx ik heb hem gevonden. hij ligt bij de ferrie station Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.