8-Ball Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Op mijn memory card staat ook system configration, wat is dit en mag je het verwijderen? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 dat zijn de instellingen van je ps2 zelf, de tijd en zo, hoe is het beeld formaat. e.d je mag het verwijderen maar ik zou het lekker erop laten zitten Reageren
Timovich Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik vroeg het me ook al of het neemt echt heel veel ruimte van je memorycard in beslag Reageren
Spike Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik vroeg het me ook al of het neemt echt heel veel ruimte van je memorycard in beslag dat zou niet veel beslag in nemen hoor . je mag het verwijderen als je wilt. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 ja maar ik denk als je het verwijderd maakt hij gewoon weer een nieuwe of je kan niet meer spelen omdat je PS2 geen instellingen heeft..Als ik jullie was zou ik hem er gewoon oplaten zitten en je gewoon een 2e memorycard aanschaffen Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2004 Oke bedankt. Maar nog een vraag: Als ik iemand anders zijn savegame laad van een ander memory card en dan op mijne opsla, dan doet hij het niet, dan staat er uren: Load Game, Please wait... (Vice City) Is er een manier zodat hij het wel doet? Reageren
Spike Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 bij mijn past de save game er gewoon op hoor van sa en het staaat toch behoorlijk vol maar toech staat die er op :lol: . Reageren
Trax Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Veel ruimte?!? Bij mij maar 7 kb :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.