~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ok kijk nu eens goed. Ik reed met mijn Camper naar de top van MC en wat zie ik daar? Jep een Camper, maar anders dan de mijne. Kijk zelf maar: En dan is er nog dit: In de missie "Are you going to San Fierro" moet je in het busje van The Truth rijden, het busje ziet er dan uit als de linkerbus op de screenshot. In de missie "Riot" staat het busje van The Truth op de parkeerplaats, maar in deze missie ziet ie eruit als de rechterbus op de screenshot. wtf? Reageren
HerrieM Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Dat hebben de echte VW busjes ook wel. Als ze als camper gebruikt worden kun je er een dak opzetten dat omhoog kan om zo meer binnenruimte te hebben. Dat heeft de rechter dus. Dit is variable voor de auto net als het dak van de stalion. Het echte leven heeft dat ook. Zonder, Met. Bewerkt: 12 juli 2006 door HerrieM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ja maar op die rechterbus staat ook zo'n "peace" logo op de voorkant en bij die ander niet... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Volgens mij is dat gewoon hoor. Zo heb je meer wagens, bijvoorbeeld de Super GT heeft ook twee uitvoeringen: Ééntje zonder dak (opendak) en eentje met een dak erop. Dus dat is gewoon heel gewoon. Zo heb je ook een 'Camper' in 2 versies, ééntje die zo'n dakje heeft en ééntje niet. Even wat uit ervaring moet ik je wat vertellen. In het echt is dat een VW busje, dat busje zie je ook wel eens op campings staan. Dan heeft hij het dakje omhoog omdat hij dan wordt gebruikt als 'huis'. Dan kun je erin slapen, dus misschien slapen er nu wel mensen op de Mt Chilliad. Misschien betekend het als dat ding omhoog staat dat er mensen liggen te slapen en anders niet. Het klinkt vaag, maar in real-life gebeurt dat ook (het spel is erg realistisch volgens de makers). Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Ja maar op die rechterbus staat ook zo'n "peace" logo op de voorkant en bij die ander niet... En dit dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.