Jump to content

Vliegen + NOE

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan er iemand voor mij de missies van de vliegschool doen? (ik heb de 3 eerste tests kunnen doen (brons weliswaar)) en de missie NOE.

(als je de smaak te pakken hebt mag je ook altijd de zero missies doen in SF maar dat hoeft niet :puh: )

Cheats mag, mod/trainers liever niet.

Alvast bedakt :klap:

GTASAsf1.zip

Bewerkt: door Grillo

Man, ik ga aan de slag! :)

Gehaald: Learing to Fly!

Ik heb de 'Vliegschool' voor jou gehaald. Ik heb daarbij géén cheats of mods gebruikt Volgens mij spawnen nu de Rustler en de Stuntplane er. Verder heb ik géén kogels of iets anders gebruikt en ik heb nieuwe missies op je eigen prive vliegveldje geunlocked en missies in de grote stad 'Las Venturas'. Daarna volgde meteen nog een vliegmissie op je prive vliegveld.

Gehaald: N.O.E.!

Ik heb ook de eerste volgende vliegmissie op je eigen vliegveld gedaan. Tijdens deze missie moest je pakketjes afleveren in Angel Pine. helemaal ten zuiden van San Andreas. Een aardig vliegtochtje dus en ik mocht niet hoger komen dan een bepaalde hoogte. Daarvoor heb ik géén cheats gebruikt en ik heb gewoon weer op je privé vliegveld gesavet. De beloning voor die missie was $15.000,=. De volgende missie 'Stowaway' op je eigen vliegveld is geen vliegmissie, maar je moet een vliegtuig inrijden met een motor. Dat komt wel goed, en anders kun je tips vinden met de zoekmachine of op WikiGTA.nl.

De savegame zit in de bijlage, en veel succes verder!! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

euhm ik heb een vraagje, wanneer ik men nieuwe savegame open zie ik dit:

gtaaa.jpg

wat betekent eigelijk dat rood kruis met dat zwart puntje erin?

Geplaatst:

gtaaa.jpg

Dat is een punt waar je je zelf naartoe wilt hebben. Als je bijvoorbeeld een plaats hebt op een kaart, en daar wil je heen, dan kun je die stip plaatsen. Zo kun je er wat sneller heen. Dit kun je doen door op de kaart (Pauze menu > Start > Map) een klik met de rechtermuisknop te doen. Dan plaats je hem, wil je hem weg hebben dan druk je gewoon weer ergens willekeurig op de kaart met de rechtermuisknop.

Geplaatst:

gtaaa.jpg

Dat is jou target, als je bijvoorbeeld even ergens heen moet, kun je je target gebruiken om te weten waar je moet zijn. Je kan hem heel makkelijk aan en uit zetten. Ga als je hmet het spel bezig bent naar je menu en ga dan naar Map. Druk nu op 'T' en hij zal verdwijnen, als je hem weer terug wil hebben doe je hetzelfde. Je kan hem op elke plek neerzetten die je wil! :)

Geplaatst:

nog een vraag :puh: , hoe kan je weten of je V1 of V2 hebt? met andere woorden waar kan je dat zien? 8)

Probeer eens een Versie 2 savegame uit op jou San Andreas als hij werkt dan heb je Versie 2, werkt hij niet dan heb je Versie 1. Je merkt het snel genoeg als hij niet werkt het spel stopt er mee net na-/tijdens het laden van de savegame, hier ontdekt San Andreas namelijk de fout. Ook kan je in het menu zien welke versie je hebt, als er V2 rechtsonder staat ben je er zeker van dat je een Versie2 save-game hebt. Staat er niks dan heb je heel waarschijnlijk een Versie 1 of 1.1 deze verschillen verder niet van elkaar. Ik heb gehoord dat 1.1 de Hot Coffee-Mod uitschakeld, maar dat kan ik niet met zekerheid vertellen. En als je het technisch wilt bekijken, de Script.img van Versie2 is een aantal Kb's kleiner dan die van Versie1. Ik hoop dat je het nu een beetje snapt. :)

Bewerkt: door SummerBase
nog een vraag :puh: , hoe kan je weten of je V1 of V2 hebt? met andere woorden waar kan je dat zien? 8)

Je kunt weten dat je V1 hebt dat je bij het startmenu (het eerste menu dat je ziet als je het spel opstart) niets in het beeld staat. Bijvoorbeeld: V2. Als er wel zoiets staat, dan heb je versie 2, staat er niets dan heb je versie 1. Er kan trouwens ook V1.1 staan, maar nooit V1. De tweede versie (ik bedoel daarmee versie 1.1) die er snel achteraan gereleased is, nadat die versie 1 (V1) uitkwam. Je kan ook merken op een andere manier dat een andere V2 heeft, dat je bijvoorbeeld een savegame aanvraag doet, en jij hebt V1 (of V1.1) en het spel valt uit, dan heb het andere persoon v2. Het kan natuurlijk ook andersom zijn.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik zal de missies van Zero wel even doen voor je.

Op een of andere manier doet die savegame het niet bij mij.

Er komt dan zo'n melding van dat er een fout is opgetreden blablabla.

Foutenrapport verzenden blablabla.

Dit probleem is er bijna altijd bij mij.

Maar toch zie ik dat het meestal gewoon goed gaat met andere mensen.

Die hebben nergens last van.

Ik heb ook helemaal geen mods of wat dan ook erop staan.

Ik heb versie 1 en 2 geprobeert maar niets helpt.

Erg gek maar iemand anders zal de missies van zero moeten doen.

Geplaatst:

ah oki, dan denk ik dat ik V1 heb want ik zie nergens V2 staan, is ook logisch want ik het het spel gekocht een maand nadat het gerealesed was in belgië. 8)

Geplaatst:

Dat komt omdat Grillo versie 1 heeft en jij waarschijnlijk versie 2. Ik zal die missies even voor Grillo proberen als je het niet erg vind. :engel:

Geplaatst:

Ik zal de missies van Zero wel even doen voor je.

Op een of andere manier doet die savegame het niet bij mij.

Er komt dan zo'n melding van dat er een fout is opgetreden blablabla.

Foutenrapport verzenden blablabla.

Dit probleem is er bijna altijd bij mij.

Maar toch zie ik dat het meestal gewoon goed gaat met andere mensen.

Die hebben nergens last van.

Ik heb ook helemaal geen mods of wat dan ook erop staan.

Ik heb versie 1 en 2 geprobeert maar niets helpt.

Erg gek maar iemand anders zal de missies van zero moeten doen.

bedankt voor het proberen allezins 8):klap:

Dat komt omdat Grillo versie 1 heeft en jij waarschijnlijk versie 2. Ik zal die missies even voor Grillo proberen als je het niet erg vind. :engel:

Nee, ik heb versie 1 EN versie 2.

Maar ik heb de savegame op allebijde versies geprobeert.

Bij versie 2 kwam ik aan het begin van het spel terecht.

Bij versie 1 kwam die ene foutmelding.

Maar doe ze gerust, die missies, want bij mij werkt het toch niet,

Bewerkt: door kesava
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...