Jump to content

Vliegen + NOE

Recommended Posts

Geplaatst:

Kesava, bij mij doet hij het wel gewoon. Ik zou even je SA chekken of je wel mods hebt enzovoort. Want 'onze' andere gtaforum leden hebben wel gewoon een San Andreas zonder mods. Mocht dat niet zo zijn, verwijder dan eens gta_sa.set uit MIjn Documenten.

Maar over die aanvraag van jou. Ik heb zonet even de Zero missies voor je voltooid.

Gehaald: Air Raid

Ik heb deze missie voor je gehaald. De beloning was $3000,= en ik heb géén cheats of mods gebruikt. Verder heb ik niets bijzonders uitgevreten.

Gehaald: Supply Lines...

Ook hier heb ik niets bijzonders uitgevreten alleen maar de missie gehaald. Ook dit keer zonder cheats of mods. Verder was de beloning $5000,=. Op naar de laatste missie.

Gehaald: New Model Army

Deze missie was toch wel het moeilijkst van de 3. Ik heb deze ook gehaald. Ik heb hiervoor ook géén cheats of mods gebruikt en de beloning was $7000,= en je kunt nu geregeld geld ophalen dat kan oplopen tot een bedrag van $5000,=. Want er is namenlijk een asset gekomen. De savegame zit in de bijlage en veel succes verder. :cya:

Geplaatst:

hartstikke bedankt voor de moeite man!! :klap:_O_

1 klein probleempje :$ ik heb ondertussen verder zitten spelen en de missie "Black Project" uitgespeeld, kan ik nu die zero missies die jij gedaan hebt bewaren en ook de missies die ik nu heb gedaan?

Geplaatst: (bewerkt)
hartstikke bedankt voor de moeite man!! :klap:_O_

1 klein probleempje :$ ik heb ondertussen verder zitten spelen en de missie "Black Project" uitgespeeld, kan ik nu die zero missies die jij gedaan hebt bewaren en ook de missies die ik nu heb gedaan?

Je kunt ze wel bewaren, alleen je hebt nu 2 savegame's. Je kunt niet missies overzetten van de ene savegame op de andere savegame's. Dat is met zin zo gemaakt door de makers, zodat je broertjes of andere mensen ook San Andreas kunnen spelen. Je speelt dan op één 'spel'. Dat spel bestaat uit missies, als je dan op een andere savegame (ander spel) verder gaat dan gaan die savegame's niet meer samen. Je moet dan gewoon op één savegame werken en dan komt het goed. Op twee savegame's werken is ook op twee spellen werken.

Of je laat die 2 laatste missies gewoon door een ander doen, mij SummerBase, Goliat, Matthijs noem maar op. Zodat je weer bij bent op die andere savegame die ik net gepost heb. Dan kun jezelf gewoon weer vanaf 'Black Project' verder en dan is de missie 'Stowaway' en de missie 'Black Project' gewoon voor je gedaan.

Edit: SummerBase, beloofd. Ik ga nu gamen, en als Grillo dat wil dat die savegame's gedaan worden, dan mag jij ze doen. Maar een hind: Doe rustig aan in deze drukke en zwoele nacht :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik zal even antwoorden, want; Ruurd is als het goed is nu aan het gamen voor een andere aanvraag. Je kan helaas de Missie's niet als het ware aan elkaar plakken dit word een onmogelijke klus, omdat je de Savegame bestanden niet kan aanpassen. Dit is eigenlijk niet zo slim, maar ik zou graag de missie's nog een keer voor je willen doen hoor. Toch niks te doen zo hier. :klap:

Geplaatst:
Ik zal even antwoorden, want; Ruurd is als het goed is nu aan het gamen voor een andere aanvraag. Je kan helaas de Missie's niet als het ware aan elkaar plakken dit word een onmogelijke klus, omdat je de Savegame bestanden niet kan aanpassen. Dit is eigenlijk niet zo slim, maar ik zou graag de missie's nog een keer voor je willen doen hoor. Toch niks te doen zo hier. :klap:

lol ok, als je dat echt wilt doen voor mij, graag dan :klap: (weer iemand vo in men respect list :Y )

hier is de savegame:

GTASAsf1.zip

Geplaatst: (bewerkt)

Stowaway - Passed!

Ik heb de missie: 'Stowaway' gedaan zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je een vliegtuig laten exploderen in de lucht. Je moet bij het opstijgen erin glippen. Dit doe je met een motorfiets. Je rijd langs de zijkant van de patrioule, je gebruikt het motor truc'je. Die luid: Pijltje omhoog (^) in een snelle beweging achter elkaar in drukken. Zo ga je sneller, wat tot het gevolg kan wezen dat je sneller in het vliegtuig zit. Éénmaal in het vliegtuig moet je de bewakers neer-slaan. Niet schieten anders zal de brandstof tank exploderen. Dan loop je naar achter en jat je een parachute van een bewaker plaatst de bom en springt uit het vliegtuig. Dan land je veilig op de grond en is de missie gehaald.

Beloning: $20.000

Black Project - Passed!

Ik heb de missie: 'Black Project' gehaald zonder cheats en/of mods. In Aera 69 dat ook wel de Legerbasis in de Desert genoemd word is een groot project in ontwikkeling. Het is een Jetpack waarmee je kan vliegen vliegen met een soort voertuig dat je op je rug kan binden. The Truth neemt je mee naar Area 69 (Legerbasis) en zet je daar af om de Jetpack te stelen. Je moet een soort strategie bepalen om binnen te komen, het is relatief rustig op het terein, maar zorg ervoor dat je in het donker blijft. Er draaien om de haverklap zoeklichten heen en weer zorg dus dat je in een zoek licht komt, want dan ben scieten ze op je. Neem bij voorbaad de hurkstand in zo kan je als je de rechtermuisknop ingedrukt houd een onverwachtse koprol naar links/rechts maken. Je gaat in de Hurkstand door middel van de knop: C. Je moet proberen zo snel mogelijk naar binnen te sluipen. Je moet dan ook zo snel mogelijk ongezien naar het Schakelhuisje om te poorten op te zetten zodat je naar binnen kan. Wil dat nog niet lukken ga dan naar een luik wat dan ook wel aangegeven word op de Radar schiet het kapot en je kan via een lucht pijp naar binenn sluipen. Als je eenmaal binnen bent gekomen kun je beter direct naar rechts rennen want daar is een kogelvrij vest en een groot en sterk geweer. Maak je weg naar de medewerker met het pasje voor het geheime project. Schiet hem neer en pak het pasje. Ga in de rode cirkel staan je zult nu het pasje door de deur halen je zult nu toegang krijgen tot die 15 miljoenen project. Op de trappen staan allemaal bewakers knal ze af met je sterkste geweren zoals een M4 of een Sniper Rifle, want deze zul je in deze missie niet meer nodig hebben. Als je eindenlijk beneden bent aangekomen moet je de Jetpack pakken en vliegen naar een plek ergens in de Desert hier wacht the Truth op je. Als dat gedaan hebt is de missie gehaald, rijd nu terug naar de Verdant Meadows (Vliegveld) om aan de volgende missie: 'Green Goo' te beginnen.

Ik heb ook nog een aantal tip's voor deze missie. Voordat je aan deze missie begint kun je beter een M4 aanschaffen hij kost een paar centen, maar als je binnen 2 á 3 schoten je tegenstander vermoord kan het aardig meevallen. En tevens pak je tientallen geweren op tijdens de missie. Die kan je makkelijk gebruiken in vervolg missies, neem ook een Kogelvrij- vest mee. Dit kan er voor zorgen dat je bijvoorbeeld het net te een bepaald gedeelte van de missie haalt. Je kan tijdens de weg naar de Jetpack ook kogelvrije- vesten halen en hartjes om de Health weer aan te vullen.

Beloning: Geen

---

Ik ben verder gegaan met de Savegame van Ruurd, want nu zit je ook al direct in de Verdant Meadows en het scheelde me weer een missie. Het maakt verder niks uit ik heb ook geen Cheats en/of mods gebruikt. Ik wens je veel succes van het punt waar je gebleven was. Bedankt voor het vermaak zo snachts. En nog iets de; Savegame staat in de bijlage voor als je dat vergeten was. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...