Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit heeft niks met de missie's ta maken maarja...

Ik heb het maximale respectr en adn staat er dat ik ee 7 man gangs kan beginnen maar hoe moet dat???

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb het maximale respectr en adn staat er dat ik ee 7 man gangs kan beginnen maar hoe moet dat???

Hey Imre, welkom op het forum! :cya:

Alles wat met missies te maken heeft dat kan in het Missiehulp forum van San Andreas dus het staat hier perfect. :tu: Maar om op je vraag terug te komen, je kunt inderdaad 7 man recruteren. Door te recruteren start je ook een gang ( :puh: ) zoals je al zei. Die kun je doen dor op je Homies / Orange Grove Street members te richten met je wapen en vervolgens druk je op G of H. Als je op G drukt volgens ze jou, en als je op H drukt meestal ook. Of ze wachten even.

Ik hoop dat het lukt! Succes. :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

CJ is lid van de Orange Grove Street families, naarmate je meer respect in het spel krijgt (kan je krijgen door heel sterk te worden of veel ruzie met de politie te maken) willen meer leden van je gang met je mee. Dit zijn de in groen geklede gangsters. Er zijn drie verschillende,

1. Eén redelijk dikke met een groene trui en een groene zakdoek op.

2. Een normale qua lichaam, met een pet achterstevoren op en een groen hemd aan

3. Een normale qua lichaam, met korte dreadlocks en een groen geruite blouse.

Je kunt ze meekrijgen door op ze te richten en vervolgens op G (PC) te duwen. Ze zullen je hierdoor volgen, ook in voertuigen.

Je kunt ze ook gebruiken voor gang-wars, maar echt handig zijn ze niet, ze staan meestal alleen maar te zwaaien naar de gangsters die jij gedood hebt. Het beste kun je ze meenemen voor als je door een gebied van de Ballas gaat (als je dat eng vind) ze zullen dan drive-by's uitvoeren.

Ze hebben verschillende wapens, sommigen lopen met niks, als je die recruteert krijgen ze een 9mm pistool. Verder zie je ze ook nog met een

1. Mini SMG

2. MP5

3. Desert Eagel

4. Knife

Zwaardere wapens hebben ze niet. Met de knife zijn het onhandigs, ziij vechten namelijk niet en kunnen ook geen drive-by's uitvoeren.

Tussen de missies The Green Sabre en Homecoming (dus de Countryside, San Fierro, Desert, Las Venturas) kan het niet, maar dan heb je ze ook niet nodig. Ze lopen dan gewoonweg niet op straat, je ziet ze in jouw ganggebieden.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Hey Imre, welkom op het forum! :cya:

Alles wat met missies te maken heeft dat kan in het Missiehulp forum van San Andreas dus het staat hier perfect. :tu: Maar om op je vraag terug te komen, je kunt inderdaad 7 man recruteren. Door te recruteren start je ook een gang ( :puh: ) zoals je al zei. Die kun je doen dor op je Homies / Orange Grove Street members te richten met je wapen en vervolgens druk je op G of H. Als je op G drukt volgens ze jou, en als je op H drukt meestal ook. Of ze wachten even.

Ik hoop dat het lukt! Succes. :cya:

Kleine aanvulling op jou Ruurd, wil je ze weer kwijt dan moet het op dezelfde manier. Richt een wapen op een gangmember, maar houd nu 'G' of 'H' een tijdje ingedrukt. Ze zullen dan iets zeggen van: Later Homie, en ze zullen dan weglopen. Schiet of rijd ze niet neer, hierdoor gaat je respect naar beneden en dat zou zonde zijn! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...