Nuke[NL] Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Er is iets raars aan de M4 in San Andreas. Als kenner viel het me namelijk meteen op dat op de ingame M4 het korrelzadel verkeerd om zit . Kijk maar op de volgende plaatjes: De ingame M4: De echte M4: Ik weet niet of sit al bekend was maar ik post het toch maar . Reageren
Dinkydau Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Dat ik dat nog niet gezien heb zeg, stom dat ik zo slecht oplet. Maar goed dat jij wel goed oplet. Stomme fout trouwens. Reageren
Cabron Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Waarom heet hij M4? ik dacht altijd omdat bij dat plaatje van welk wapen je hebt (ingame) die loop op een 4 leek, tenminste dat korrelzadel Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Waarom heet hij M4?ik dacht altijd omdat bij dat plaatje van welk wapen je hebt (ingame) die loop op een 4 leek, tenminste dat korrelzadel Dat dit wapen M4 heet heeft niks met de vorm te maken, hij heet gewoon de Colt M4 in het echt. Hij is overigens afgeleid van de Colt M16, die ook niet M16 heet omdat hij de vorm van het cijfer 16 heeft. Reageren
Domovoi Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Waar jullie allemaal niet op letten Ik zou dat nooit maar dan ook nooit hebben opgemerkt Reageren
silent killer 01 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ja maar het kan wel een g-type zijn Reageren
cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 maar in Vice City is de m4 wel juist maar hoe krijg je dat pakje? best wel vet Reageren
Donwell Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Wow, misschien een topic oprichten met dingen die fout zijn?? Er zijn al zoveel dingen tegengekomen die fout zijn! Goed opgemerkt! Reageren
Jannes Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 dan kan het beter.. als je mikt dan schiet je so iemand nee Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 14 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 maar in Vice City is de m4 wel juistmaar hoe krijg je dat pakje? best wel vet Dat pakje (heet overigens Tweed) kun je kopen bij de Didier Sachs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.