99vinnie99 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Hallo, ik had een vraagje. Is er voor San Andreas V2.0 ook een 100% savegame? want ik heb nu een savegame van V1.0 maar dan valt SA uit of het begin filmpje bij dat vliegveld komt... Alvast Bedankt, En vriendelijke groet Vinnie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Hallo, ik had een vraagje.Is er voor San Andreas V2.0 ook een 100% savegame? want ik heb nu een savegame van V1.0 maar dan valt SA uit of het begin filmpje bij dat vliegveld komt... Alvast Bedankt, En vriendelijke groet Vinnie Ja hoor die is er ook, ik zoek hem even voor je moment! Ik heb hem gevonden, je kan hem >hier< vinden. Ik neem aan dat je wel weet hoe je hem moet instaleren, ik zeg het voor de zekerheid nog even. Download de savegame en pak hem eventueel uit. Pak het eventuele uitgepakte bestand en zet hem in je GTA San Andreas User Files, die bevind zich in de map Mijn Documenten. Ik heb dan >hier< ook nog een speciaal pakket, daar zitten een stuk of 8 savegames in, voor elk eiland een paar. Dus dan kan je ook gewoon ergens midden in het spel beginnen mocht je er zin in hebben. En tot slot heb ik nog iets om te downgraden zodat je V1 krijgt, instaleer >deze< patch. Als het goed is krijg je dan V1 en kun je gaan modden, zoals dus savegames instaleren. Het is maar net wat je graag wil, je kan nu ook auto's erin zetten en MTA spelen. Let wel op dat als je gaat modden je wel netjes even een back-up overal van maakt, en die opslaat in een speciale map. Bewerkt: 12 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hee, ik heb die 100% savegame in die map gezet, en als ik SA opstart en ik wil hem laden valt ie weer uit:?? Heb je misschien iets anders? Greetz, Vinnie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hee, ik heb die 100% savegame in die map gezet, en als ik SA opstart en ik wil hem laden valt ie weer uit:??Heb je misschien iets anders? Greetz, Vinnie Jij moet wel V2 hebben voor die 100% saveagame anders helpt het niks. Je zei toch dat je een V2 nodig had? Dat is een V2 tenzij je eerst die patch hebt gedownload en geïnstaleerd. Dan heb ik >hier< nog een V1 100% savegame voor je, probeer die eens. Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb die ook gedaan , en hij valt weer uit -_-" Ik heb een savegame waar alleen de missie: End Of Line gedaan is en verder niks staat....... die doet et wel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik heb die ook gedaan , en hij valt weer uit -_-"Ik heb een savegame waar alleen de missie: End Of Line gedaan is en verder niks staat....... die doet et wel Hoe kan het nu dat beide savegames niet werken? Misschien is het het beste om GTA even weer opnieuw te instaleren, dit kun je gewoon doen want je savegames blijven staan. Daarna na de instalatie pak je de V2 100% en instaleer je die. >Deze< dus. Je weet toch wel zeker dat je V2 hebt, dat staat onderin het menu. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Verwijder eerst eens gta_sa.set dat vind je in de map Mijn Documenten. ALs dat bestandje een beetje aangetast is door verkeerde savegame's (oa met een mod) dan kan het spel al niet meer goed opstarten. Dus verwijder eerst dat bestandje, mocht dat niet lukken dan heb ik nog 2 savegame lijsten. Deze savegame's zijn officieel goed verklaard. Versie 1 savegamelijst: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ Versie 2 savegame lijst: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...p;#entry3434720 Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ik verwijder hem wel ff en installeer hem opnieuw Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Oke ik heb al mijn savegames ook eruit gegooid. wie heeft een goeie van V2.0? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Oke ik heb al mijn savegames ook eruit gegooid. wie heeft een goeie van V2.0? Ik wel, ik upload hem wel even voor je. Edit: Hier kun je de laatste missie van de Storeline downloaden, gehaald en wel, dan praat ik natuurlijk over 'End of the Line'. Hier vind je de savegame: http://pdescobar.home.comcast.net/gta/temp/93.zip Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
99vinnie99 Geplaatst: 13 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Hehe eindelijk hij doet het , bedankt maar heb jij deze savegame zelf ook? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 maar heb jij deze savegame zelf ook? Ik ben blij dat hij het weer doet. Even een enige opschudding, maar nu draait hij weer perfect. Ik wens je veel plezier, maar om je vraag te beantwoorden. Nee, ik speel altijd zelf mijn eigen savegame's. Ik heb deze gevonden op een andere website. Je hebt verschillende website's met savegame's en daar kun je dus ook savegame's downloaden. Daarvan heb ik jou ééntje gegeven. Die links van die savegamelijsten vind je in mijn post hierboven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.