Grillo Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 mijn vraag is: bij vliegvelden zie je vaak piloten rond lopen in een pilotenkostuum, kan je dat ergens vinden of kopen of unlocke na een date/missie ?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) mijn vraag is: bij vliegvelden zie je vaak piloten rond lopen in een pilotenkostuum, kan je dat ergens vinden of kopen of unlocke na een date/missie ?? Nee dat kan niet, je hebt wel andere kostumen die je wel bij een vriendin kunt unlocken. Dat zijn hele andere suit's. Ik post er wel even wat platajes van, heb je even geduld. Dan staan ze er met enkele minuten. Ik heb ze voor je gevonden. Door te daten kun je extra procenten krijgen. Tijdens een date ga je uit met een vrouw, in San Andreas heb je 6 'dates'. Want overal in San Andreas kun je vriendinnen ontmoeten. Vriendinnen ontmoeten gaat gemakkelijk, je stapt op haar af en als je aan haar eisen voldoet, dan wil ze jou wel als vriend hebben. Je hoeft tijdens die kennismaking alleen maar positief te antwoorden en ze is van jou. Als je een vriendin hebt, en dan kun je haar van huis ophalen om een date te starten. Je loopt naar haar huis toe en daar heb je meestal een rode marker. Daar loop je in en dan als je op het juiste moment bent, kun je de date starten. ALs je niet op het juiste moment thuis is, dan is de rodemarker weg, maar als je bij haar huis aankomt zal er ook in beeld verschijnen dat ze er niet is. Ze is dan aan het werk of iets anders aan het doen. Als ze wel thuis is, kun je date's met haar doen. Je hebt 3 soorten date's: De dansdate, de eet date en de rondrijd date. - Tijdens de dans-date moet je ergens met je vriendin gaan dansen. Meestal in de stad (Los Santos, San Fierro of Las Venturas) waar ze woont. Je moet dan maximaal 2500 punten halen om de date te slagen. Als je de hele avond lekker met je billen hebt geswingt, dan mag jenaa rhuis om de date te slagen. - Als je de eet-date doet, dan moet je gaan eten met haar in een 'eetpalijs' dat zij mooi vind. Op WikiGTA staat wel aangegeven waar ze wil eten. Als je lekker gegeten hebt met je vriendin, dan kun je haar naar huis brengen om de date te slagen. -Tijdens de rondrijd date moet je met haar rijden in een auto, de auto maakt niet uit. Als je dan rond rijd, moet je gewoon op een snelehid rijden dat jou vriendin prettig vind. Als je dat allemaal gedaan hebt, is het balkje vol en heeft ze genoeg plezier gehad met jou in de auto. Je kunt haar dan thuis brengen de date is voltooid. Hieronder vind je nog wat plaatjes van het pak dat je van je vriendin kunt krijgen. Ik heb ermeteen ook maar even bij vertelt van welke vriendin. Het Medic Uniform: Vind je hier. Krijg je bij 100% dating bij Katie Zahn. Het Police Uniform: Vind je hier. Krijg je bij 100% dating bij Barbara Schernvart. Het pimp-suit: Vind je hier. Krijg je bij 100% dating bij Denise Robbinson. Het Gimp-Suit: Vind je hier. Deze hangt in je warderobe na de missie "Key to Her Heart". Het Racing Suit: Vind je hier Krijg je bij 100% dating bij Helena Michelle Cannes. De Rural Clothes: Vind je hier. Krijg je bij 100% dating bij Helena Wankstein. Het Croupier-Suit: Dat vind je hier. Deze hangt in je warderobe na de missie "Breaking the bank at Caligula's". Het Valet-suit: Dat vind je hier. Deze hangt in je warderobe na de missie "555 WE TIP". Je kunt >>hier<< informatie vinden over de vriendinnen. Waar je ze vind, hoeveel sexappeal ect.. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Grillo Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 de racing suit link en de police uniform link doen het niet bij mij Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 de racing suit link en de police uniform link doen het niet bij mij Nu wel, chek mijn post hierboven! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 je komt erg diht bij als je bij didier sash tudexo kleding koopt en blac shoes erbij... kijk maar op de achterkant van de cover van san andreas, daar zie je CJ voor een shamal staan(alleen te zien bij ps2 cover). Reageren
SilverDust Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Nou er is in ieder geval een mod voor: Pilot Suit. Ik ben geen Mod type, dus geen idee hoe je het installeert . Edit: Je kan hem in plaats van de Tuxedo kopen bij Didier Sachs. Deze kleren winkel gaat open na de missie A Home In The Hills. Bewerkt: 13 juli 2006 door SilverDust Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Sorry hoowr, maar bij wie kan je dan de Racing Suit vinden? Staat er namelijk niet bij. Greets GTA GG Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Sorry hoowr, maar bij wie kan je dan de Racing Suit vinden? Staat er namelijk niet bij. Ooooeps! Vergeten! , maar ik zal je vertellen waar jehem kunt vinden. Bij Michelle Cannes, bij een 100% dating met haar zal dit suitje in je warderobe verschijnen. Michelle Cannes bevind zich in San Fierro, en ze is eigennaar van een autoshop met spray erbij. Ze is namenlijk helemaal gek van auto's! => Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Weet je misschien ook waar ze is?? Exuseer mij hier voor hoor. :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Weet je misschien ook waar ze is?? Exuseer mij hier voor hoor. :$ Ja, nou-en of als ik dat weet. Ach, als je wat vragen hebt, stel ze gewoon, want als je alles snapt, ken je de game ook beter. Michelle Cannes kun je ontmoeten in de 'autoschool' (Driving School). Deze autoschool gaat na de missie 'Deconstruction' open. Dat is de tweede missie in San Fierro. Als je dan in de 'autoschool' bent, dan moet je die gangetjes doorlopen totdat je bij de stoelen komt, daar staat ze te praten met ik geloof een man. Dat is vlakbij zo'n atertank waar je wat kunt drinken bij het warme weer. Ze heeft trouwens in de autoschool ook een blauwe pijl boven het hoofd, dus je herkent haar zeker. Stap op haar af en wees niet verlegen ( ), als je aan haar eisen voldoet (eisen van Michelle vind je hier) wil ze wel je vriendin worden en kun je met haar daten. Als je haar als vriendin hebt, dan moet je naar het hartje gaan dat je op de kaart/radar. In San Fierro kun je 2 vriendinnen hebben (Katie Zahn is er ook nog, die ontmoet je op de golfbaan van San Fierro). Het hartje dat het meest rechts zit ten noorden van San Fierro daar woont Michelle Cannes, daar kun je ook met haar daten. Edit: Typhoon heeft een plaatje van haar huis voor je. (die vind je hieronder) Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Je vindt haar in San Fierro, bij de Driving School (deze word aangegeven door een rode S) ontmoet je haar, als je met haar daten wilt moet je naar haar garage gaan: Kijk op de radar voor de positie Andere info: Michelle Cannes Omschrijving Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in de rijschool. Ze wil pas met je daten als je minstens 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar in het noorden van San Fierro. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Kijk hier eens: http://nl.wikigta.org/index.php/Dates_%28GTA_San_Andreas%29 Bewerkt: 13 juli 2006 door Typhoon Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ik wil zo graag de Racing Suit krijgen, alleen ik kan dus ECHT NIET dansen, en nu wil ze dat, als ik slecht dans zegt ze dat ik geen idee heb hoe het is... Wil iemand misschien ff met d'r dansen? ff ophalen natuurlijk, tijd is ingesteld, je mag auto's gebruiken, maar die moeten natuurlijk wel weer in de garage. Greets GTA GG PS. Ik weet niet zeker of dit de Savegame is, heb er geen verstand van. Anders moet je het maar ff zeggen. Bewerkt: 13 juli 2006 door GTA Ganggast Reageren
Bling Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Doe ik wel voor je Je eerste savegame is een 100% savegame die voor het laatst is gesaved in Augustus vorig jaar, dit is dus niet de goeie lijkt mij. Je tweede savegame werkt niet bij mij, ik weet niet of je versie 2 hebt of versie 1? Ik heb mijn san andreas net even gedowngrade naar versie 2, maar dan doet de savegame het nog steeds niet. Bewerkt: 13 juli 2006 door Bling Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Edit: Ow ehm... Exuseer mij, hij was helemaal niet weg... Het spijt me! Nou hier anders een linkje als ie het niet was... Bewerkt: 13 juli 2006 door GTA Ganggast Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Alvast bedankt hoor Bling. :$ Edit: Als het niet lukt maakt het niet uit hoor. Bewerkt: 13 juli 2006 door GTA Ganggast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.