SummerBase Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Michelle Cannes - 100% Ik heb de Vriendin: 'Michelle Cannes' gedate tot 100%, hierdoor krijg je het Racing pak in je kast. Ik moet met haar gaan dansen in de enige dansclub in San Fierro. Het werkte op dezelfde manier zoals de missie: Cesar Vialpando. Je ziet onderin een aantal pijltjes verschuiven als ze in het rondje komen moet je er op drukken. Probeer een net voordat de pijltjes in het rondje komen erop te drukken. Nog een tip; Focus jezelf erop en word niet ongerust als het niet lukt. Voor de mensen die haar nog niet hebben, je kan haar vinden in de Driving School in San Fierro. Natuurlijk is ze hier niet altijd aanwezig. Verder heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Kijk ook 'hier' voor meer informatie over het daten. Beloning: Racing Suit (Kleding) Bewerkt: 13 juli 2006 door SummerBase Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Ow ehm... Deze misschien? Omdat het Bling niet lukt, mag ik het dan proberen? Edit: SummerBase, je bent me 2 seconden voor. Veel succes man. Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Wie wil proberen mag proberen. K waardeer het dat jullie zoveel begrip hebben. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik zelf vind dat niet echt een mooie race outfit die van michelle maar mischien is dit wat voor je bij de winkel pro labs koop daarbij de rode helm en de trackpants en trackshirt http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Attac...ost&id=6935 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.