Jump to content

Spas-12 / Combat shotgun

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi. Dit is m'n eerste post hier. Ik heb het forum gevonden via de wiki pagina.

Kan iemand me vertellen hoe ik aan de automatische shotgun kan komen in Liberty City Stories? Ik heb overal gezocht.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker maar ik geloof het wel dat hij hier (zie rode stip, kaartje) onder andere ligt. Hij ligt onder het afdak van de deuropening, vlakbij op het dak ligt trouwens ook een Hidden Package.

lokatiecombatshotgun5uz.th.jpg

Klik voor vergroting.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet het niet zeker maar ik geloof het wel dat hij hier (zie rode stip, kaartje) onder andere ligt. Hij ligt onder het afdak van de deuropening, vlakbij op het dak ligt trouwens ook een Hidden Package.

lokatiecombatshotgun5uz.th.jpg

Klik voor vergroting.

Helaas :N Dit is de de afgezaagde shotgun. De combat shotgun is net een beetje beter. Bij Wichita Gardens kan je een kill frenzie vinden met de combat shotgun die ik bedoel.

Bewerkt: door djfisjtik
Geplaatst:
volgens mij kan je hem vinden achter een reclamebord in wichita gardens.

:N Nee dat is ook de afgezaagde shotgun :)

Geplaatst:

volgens mij kan je hem vinden achter een reclamebord in wichita gardens.

:N Nee dat is ook de afgezaagde shotgun :)

Hij heeft weldegelijk gelijk hoor. De spaz shotgun of combat shotgun ligt achter een reclamebord van ammunation in wichita gardens. Dit is tevens ook de enige vindplaats. Hier is een kaartje...

Geplaatst:

Mijn excuses! Op bovenstaande plek in Wichita Gardens heb ik hem gevonden! Ik dacht dat de afgezaagde shotgun werd bedoeld die ik al had gevonden, ook in Wichita Gardens, achter een The Liberty King reclamebord.

Thx!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...