Jump to content

Toch wel haaien is SA?


Die Hard

Recommended Posts

Ja ik weet, dit is het 3e topic over haaien, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar iedereen zegt dat er geen haaien zijn in GTA SA.

Volgens mij heb ik de enige haaien gevonden, in de boot van de Easter Basin (San Fierro) ligt gek genoeg een soort van zwembad, ik denk niet dat al deze legermannetjes hier visjes of schildpadjes gaan plaatsen. Ik denk dat dit echt haaien zijn, voor mij is het 85% wel en 15% niet... Is dit ooit al gevonden?? Aangezien iedereen zegt dat er geen haaien zijn?

Hier ff een kaartje:

kaarthaaien7nt.jpg

Ik zal later ook nog even een foto nemen van dit rare zwembadje, ik zal wel ff kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat 'zwembadje' dat jij waarschijnlijk bedoelt, wordt gebruikt als ingang voor boten in het schip, het is toch helemaal aan het einde, dit is het toch:

http://rapidshare.de/files/25714143/gallery749.jpg.html

Die muur aan het einde is eigenlijk een luik, dat gebruikt wordt in de missie 'Vertical Bird'. Dan meert daar een boot aan, en moet jij geheim naar binnen zwemmen voor het luik dicht gaat.

Dus geen zwembad, geen haaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar deze was het volgens mij toch echt niet. De kamer was veel kleiner en er was geen luik aan het einde. En het was ook in het midden, want ik ging aan de linkerkant door zo'n ding erin, paar trappetjes af en ik was er, dus het is ook niet aan het einde.

Trouwens... Wel bedankt voor je reactie :)

Greets

GTA GG

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je een screenshot van de haai kunnen maken. Het kan ook zijn dat je die haai verward met de dolfijn.

Edit: Ah, het is me nu duidelijk, je hebt geen haai gezien :N

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ik kijk wel of ik nog een ander zwembad zie ik ben nu toch in het schip

Hey ik heb gekeken dat met het luik is echt het enige water in het schip, kijk effe naar dit plaatje dat is duidelijker:

http://rapidshare.de/files/25715600/gallery750.jpg.html

Als dit het toch niet is post dan ff een screen ok.

Trouwens, heb jij de missie vertical bird gedaan?

Bewerkt: door frostiemen
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien had je toch gelijk, frostiemen, ik heb er nu even een plaatje van gemaakt... Hier het plaatje, die van jou was volgens mij in de nacht, want ik zag bijna niks, ik zag alleen dat de kamer groter was, maar bij mij staan er heel veel dozen. Hier een duidelijke screen. Is deze het?

plaatjehaaien3zf.jpg

Greets

GTA GG

Bewerkt: door GTA Ganggast
Link to comment
Delen op andere websites

Haaien bestaan volgensmij wel

ik heb er laatst nog een filmpje van gezien maar dat was volgensmij Online dus ik weet niet of je ze in je gewone spel ook tegenkomt

Carbon, haaien bestaan niet. Echt waar niet, zoals HerrieM ook al aangaf heb je wel dolfijnen in het water/zee/oceaan. Maar je kunt ze wel krijgen door middel van mods.

Link to comment
Delen op andere websites

bestaat trouwens de onderzeeer ? ik heb in san fierro een leger onderzeeer gevonden maar dat is niet DE onderzeeer volgensmij

In San Andreas heb je géén onderzeeërs, waar je mee kunt varen. Het beperkt zich enkel tot gewone schepen. Voor alle voertuigen in San Andreas kun je hier een kijkje nemen. Zo weet je ook meteen welke voertuigen in het spel zitten. Als je dan naar een onderzeeër zoekt, dan kijk je bij het kopje 'boten'. Als er dan geen onderzeeër bij zit zit hij niet in het spel, zoals het geval als nu. :)

Iets wat ik vergeten was te melden. In San Andreas heb je alleen maar boten, dus niet grote cruise schepen, transportschepen enzovoort. Gewone bootjes, zoals we ze in het echt ook wel noemen. Een 'Zodiac' een 'Speedboot' enzovoort heb je wel, zelfs wel een 'zijlboot'.

Nog wat leuke extra informatie, misschien heb je er wat aan! ;) Je hebt 3 grote schepen in San Andreas, deze kun je helaas niet besturen want het zijn een soort grote stilstaande schepen waar je een missie op uit moet voeren.

  1. Het eerste schip ligt vlakbij de brut die San Fierro met dat doprpje linksboven in San Andreas. Daar moet je een missie op uitvoeren genaamd: Tha Da Nang Thang.
  2. Je hebt ook nog ééntje deze missie wordt ook gegeven door Wooizie, de missie Amphibious Assault, daar moet je een bom op een schip plaatsen en weer terug. Deze ligt in het midden van de Oceaan/zee tussen de Dessert en San Fierro.
  3. Het derde en laatste missie waar je op een groot schip zit is het importeren en exporteren. Hier kom je niet echt op een schip terrecht, maar het wordt wel inverband gebracht met de missie.

@Typhoon, ik bedoel: Waarmee je kunt varen :puh:

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel dergelijk een onderzeeër in het spel, hij is net als de 3 grote schepen niet bestuurbaar, de onderzeeër word ook niet gebruikt in een missie, hij ligt alleen in de San Fierro Bay:

Jij bedoelt deze ofniet Cabron:

gallery321xk.th.jpg

Kaartje:

onderzeer4na.th.jpg

Kijk op de positie van de player.

Jammer genoeg kan je niks met de onderzeer, er staat wel USS Numnutz, ik ga even op Google kijken voor meer info over die naam.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bestaan gewoon niet in Sanandreas of iemand moet de texture van haaien vinden ;)

dan kan het wel.

en dat zwembadje dat is gewoon dat ding waar die boten in kunnen varen :engel:

je hebt vast een dolfijn in zien zwemmen of wat dan ook.

Soms zie ik ook een dolfijn zwemmen en dan denk ik dat het een haai is maar dat is niet zo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste er zijn geen haaien in San andreas

Je kunt het wel doen met een mod dus ik denk dat je gewoon een dolfijn zag.

Want vele mensen zien het verschil niet tussen een haai en een dolfijn.

Ten 2de:

Er waren hier al topics over klik klik

Nu even oven de onderzeer.

Hier waren ook al topics over,klik

Met de onderzeer kun je helemaal niets doen,Dus niet mee rijden ofzoiets.

Van je liefste lid Sunray. _O_

Bewerkt: door Sunray
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...