Jump to content

Toch wel haaien is SA?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Er is wel dergelijk een onderzeeër in het spel, hij is net als de 3 grote schepen niet bestuurbaar, de onderzeeër word ook niet gebruikt in een missie, hij ligt alleen in de San Fierro Bay:

Jij bedoelt deze ofniet Cabron:

gallery321xk.th.jpg

Kaartje:

onderzeer4na.th.jpg

Kijk op de positie van de player.

Jammer genoeg kan je niks met de onderzeer, er staat wel USS Numnutz, ik ga even op Google kijken voor meer info over die naam.

Ja, die bedoel ik. hij is 1 van de photo ops in het spel

Oja en dat 'zwembad' dat is een scheepswerf daarin worden schepen gemaakt

Bewerkt: door Cabron
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Alexy, dat is de bovenkant van een dolfijn... Niet van een haai. En ja, die zijn ingame gezet. Er zijn geen haaien in SA, anders was al lang iemand opgegeten.

@ Neosyp: hij leek in ieder geval sprekend op de bovenkant van een dolfijn ^_^

Geplaatst:

Weet je dat zeker Dutchy? er staat wel shark bij...(kan zijn dat ze de dolfijn shark hebben genoemd hoor, sorry als dat zo is)

Geplaatst:

maar het kan ook mods te zijn hoor, niet zo moeilijk hoor, renaam shark.dff naar dolphine.dff en hetzelfde met .txd en voila jij hebt er onschuldige haaien die weg zwemt van jou

Geplaatst:

ik heb gehoord dat er een haai zit onder de gant bridge.

kheb er ooit achter gezocht, en ik zag iets heel snel bewege (twas wit), maar veel te snel om het achtervolgen en het was weg :(.

maar gistere was ik onder een brug aant zwemme, opeens komt er een dolfijn naast mij zwemmen.

ik effe snel op X gedrukt (kheb hem op ps2), en knal tege die dolfijn zijne kop :D .

en die dolfijn azo 'iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii' en weg was ie, zo snel als iets.

Geplaatst:

Ik weet het niet zeker, maar toen ik SA nog op de PC had was ik altijd zelf veel aan het modden, en toen heb ik met de IMG -Tool een of andere "shark.txd" gevonden kan best zijn dat het niet waar is, ik herriner me vaag zoeits :bonk: dus ik dacht: eventjes posten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...