Jump to content

SOTW - Muziek & Film

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de vorige keren gaat het nu precies hetzelfde.

Hier in dit topic kun je bij mijn laatste post de ingeleverde signatures bekijken en gaan kiezen op welke signature jij stemt, en dat doe je hier in dit topic.

Het stemmen gaat als volgt:

Dit lijstje kun je zo overnemen en invullen.

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

De winnaar van deze SOTW krijgt maximaal één week een header (jouw ingeleverde signature) bovenaan het Graphics Fora. Alle deelnemers, heel veel succes!

Stemmen t/m 20 juli

Geplaatst:

Naam: Dizzee

Waarom: Het is een beetje druk, maar echt geweldig gemaakt ! :engel:

Geplaatst:

Naam: RonaldVC

Waarom: Great sig, lekker rustig, maar wel een mooi effect _O_

Geplaatst:

Waarom: Netjes afgewerkt, mooie achtergrond, en die sig valt ook het meeste op.Zelf vind ik the gorillaz ook al een heel leuke band, dus destemeer ik deze siggy super vond.

Super gedaan Dizzee ;)

Geplaatst:

Waarom: Erg mooie kleuren gebruik en Gorillaz zelf vind ik helemaal geweldig. Leuk en origineel met die muzieknoten aan de zijkant. Toch vind ik een aantal hoeken in de signature iets te donker, maar zo erg is het niet.

Ps: kom op mensen even stemmen hier, sotw organiseer ik niet voor niks..

Geplaatst:

Naam: Dizzee.

Waarom:Exact dezelfde reden als .Levi., plus het is gewoon de mooiste sig die erbij staat. :)

Waarom stemt hier nou niemand? :{

Geplaatst:

Naam: Dizzeeeeeee

Waarom: Beste sig, goeie kleure, mooie effecte, en vooral de goeie sfeer in de sig.

Geplaatst:

Jammer dat er zo weinig gestemd wordt terwijl wij gewoon de moeite nemen om elke keer om de week een SOTW te doen... :ch: Leden die de moeite hebben genomen om te stemmen bedankt.

Er komt geen volgende SOTW meer. Het gaat veranderen naar SOTM oftewel Sig Of The Month. Hopelijk komt er meer aandacht voor SOTM, want je signature blijft nu een maand lang bovenaan het graphics forum hangen! Ook hebben wij het er al druk genoeg mee om elke keer SOTW te doen, om de maand lijkt mij even wat beter aangezien er toch weinig belangstelling hiervoor is.

Ik zal dit ook wel even in mededelingen zetten.

Ontopic verder:

Geplaatst:

Het stemmen is afgelopen de gelukkige winnaar van deze Sig Of The Week is geworden Dizzee met een overduidelijk overschot aan stemmen. Er is nog gestemd op RonaldVC alleen net niet genoeg om Dizzee te verslaan.

:tu:Dizzee :dans: van hartelijk gefeliciteerd, je krijgt binnenkort een week lang een header bovenaan het graphics forum.

Na die week begint SOTM.

Unpint en open gelaten voor reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...