Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje over de missie "High Noon"

Ik heb de missie ondertussen al 3 keer gespeeld en ze is 3 keer mislukt. Dus dacht ik, ik zal hem ff doden voor hij in zijn auto stapt. Hoe vaak je er ook op schiet (zelfs met sterke wapens) veranderen zijn levensdriehoekjes (vond er geen beter woord voor :puh: ) niet van kleur. Hij ontsnapte weer dus dacht ik ik blaas ff zijn auto op. Ik herstart de missie, neem mn rocketlauncher, schiet, zijn auto ontploft en toch rijd hij er in weg :bonk:

Dus: Is Pulanski bulletproof terwijl hij naar zijn auto loopt?

En heeft nog iemand tips om deze missie uit te spelen?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee hoor, de wagen van Pulaski is niet Bulletproof. Je kunt hem dus gewoon door middel van Drive-by's vermoorden. Bij de missie High Noon, moet je als Pulaski wegrent snel op zijn banden van de wagen schieten. Hij zal dan niet goed kunnen rijden en verliest snel de kracht over zijn stuur kwijt. Probeer heel veel op zijn auto driveby's te doen of hem snel uit de auto te gooien als hij een grote stuurfout heeft gemaakt.

Als je zijn auto vaak kapot maakt, door erop te schieten (drive-by's) zal hij uit stappen en je kunt hem dan zo doodrijden. Je krijgt dan nog een cutscene te zien, en dan heb je de missie gehaald. Zoals ik al eerder zei kun je ook hem uit de auto gooien, daarvoor heb ik nog wat tips om hem snel te vermoorden. Hier komen ze dan:

Pulaski is een gewaped man, hij heeft een Dessert Eagle bij zich, waarop hij helemaal is afgetraint (hitman skill) en heeft een onzichtbare amor aan. Als je hem dan uit de auto gegooit hebt, kun je hem het beste vermoorden met een wapen die een groot patroon heeft. Bijvoorbeeld de M4, deze is krachtig en heeft een patroon van 50 kogels.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik heb een vraagje over de missie "High Noon"

Ik heb de missie ondertussen al 3 keer gespeeld en ze is 3 keer mislukt. Dus dacht ik, ik zal hem ff doden voor hij in zijn auto stapt. Hoe vaak je er ook op schiet (zelfs met sterke wapens) veranderen zijn levensdriehoekjes (vond er geen beter woord voor :puh: ) niet van kleur. Hij ontsnapte weer dus dacht ik ik blaas ff zijn auto op. Ik herstart de missie, neem mn rocketlauncher, schiet, zijn auto ontploft en toch rijd hij er in weg :bonk:

Hij heeft volgens mij dan een armor aan, in ieder geval ik heb wel een goeie tip voor je. Als hij naar zijn auto loopt schiet dan zoveel mogelijk banden lek. hij zal dan vaak de grip kwijt raken op de weg waardoor het min of meer kinderspel is om het doden. :)

Geplaatst:

Nee hoor, de wagen van Pulaski is niet Bulletproof. Je kunt hem dus gewoon door middel van Drive-by's vermoorden. Bij de missie High Noon, moet je als Pulaski wegrent snel op zijn banden van de wagen schieten. Hij zal dan niet goed kunnen rijden en verliest snel de kracht over zijn stuur kwijt. Probeer heel veel op zijn auto driveby's te doen of hem snel uit de auto te gooien als hij een grote stuurfout heeft gemaakt.

Als je zijn auto vaak kapot maakt, door erop te schieten (drive-by's) zal hij uit stappen en je kunt hem dan zo doodrijden. Je krijgt dan nog een cutscene te zien, en dan heb je de missie gehaald. Zoals ik al eerder zei kun je ook hem uit de auto gooien, daarvoor heb ik nog wat tips om hem snel te vermoorden. Hier komen ze dan:

Pulaski is een gewaped man, hij heeft een Dessert Eagle bij zich, waarop hij helemaal is afgetraint (hitman skill) en heeft een onzichtbare amor aan. Als je hem dan uit de auto gegooit hebt, kun je hem het beste vermoorden met een wapen die een groot patroon heeft. Bijvoorbeeld de M4, deze is krachtig en heeft een patroon van 50 kogels.

Ik heb het over Pulanski zelf, niet over zijn auto :)

Bedankt allebei, ik ga het straks proberen !

Nou, wanneer je Pulaski naar die auto ziet lopen, moet je gauw in de Bandito stappen die vlakbij je staat.

Volg Pulaski even naar de hoofdweg, en daar zul je links van je een verkeersbord zien staan. Ram vóór dit bord gauw tegen Pulaki's wagen aan, en zijn auto zal hopelijk achter dit bord blijven steken. Zo kan je gemakkelijk drive-by's op hem uitrichten. Het is wel een kwestie van goede timing, anders moet je er gewoon voor zorgen dat je hem blijft volgen, rijd rustig, maar ook niet té rustig. Neem dus de bochten goed, zodat je er niet vanaf slipt. Pulaski zal in elk geval naar Fort Carson rijden, dat weet je dan ook alvast. Verder kan je ook >>>hier<<< op WikiGTA kijken, daar staat ook veel informatie op. Veel succes verder met deze missie! ;)

Edit:

En er waren wederom mij weer een paar voor. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

tipp zodar die uit de auto stapt moet jij dat niet doen rij hem over zet de auto boven op zijn lichaam dan kan die nietm eer op staan stap dan uit schiethem dan over hoop zo heb ik het ook gedaan

Geplaatst:

toen ik die missie deed had ik een spraycan en ging ik hem eerst half laten stikken zodat ik rustig zijn banden leeg kon knallen :bonk:

Pak een minigun (als je die hebt) en schiet eerst de banden lek. Schiet dan op Pulaski, tot hij instapt. Stap in de Bandito die klaarstaat en rijdt hem achterna. Doe een drive-by op hem, tot de auto in de hens staat. Pulaksi springt uit de auto en probeert je te vermoorden. Overrijd hem als je auto nog in goede conditie is, anders vliegt hij na 1 tot 3 schoten in de hens. Zoek anders goede dekking achter een andere auto en knal hem neer met je minigun (als je die hebt, gebruik anders een assault gun (AK47, M4))

Edit:

Niet gelezen dat je hem al had gehaald!

Bewerkt: door TcT MafIosO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...