hompi Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 ik heb al de missie end of the line ofzo gedaan en ook al catuliga bank en nog steeds kan ik die wang cars ni kopen wat moet ik nog doen om hem te kopen ? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Hey Hompi, Je kunt 'Wang Cars' kopen als je de Driving school (autoschool) hebt gehaald. De 'autoschool' is beschikbaar na de missie 'Deconstruction' , dat is geloof ik de 2de of 3de missie in San Fierro. In San Fierro zit dus ook de autoschool gevestigd. De 'Autoschool' is heel makkelijk te behalen, je hoeft elk onderdeel maar te halen op goud, zilver of brons dat maakt niet uit. Als je dan ook nog alle San Fierro missies gehaald hebt dan krijg je een telefoontje van ik geloof Cesar Vialpando. Je kunt dan Wang Cars kopen, voor $80.000,=. Je krijgt dan 4 missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Als je Wang Cars gekocht hebt en je hebt er 3 missies van gedaan dan kun je Importeren/Exporteren. Er is namenlijk een schoolbord gekomen in de Easter Basin in San Fierro, daar bij die grote loods waar je ook de NRG-500 challenge kunt doen. Op dat schoolbord staat een lijst met auto's, jij moet zorgen dat je die op dat schip krijgt, je krijgt zoveel tijd als je wilt. Zo heb je 3 lijsten met 10 voertuigen, 30 voertuigen moet je dus in totaal exporteren. Voor elke 5 auto's die je inleverd, krijg je een speciaal voortuig. Je kan een voertuig op het schip rijden, maar het is beter dat je hem met zo weinig mogenlijk schade brengt op het schip. Daarvoor kun je de kraan gebruiken. Je stapt in de kraan door in de rode marker die onder de kraan is gevestigd. Als je voor de eerste keer in die kraan stapt krijg je een uitleg hoe je met de magneet een auto kunt oppakken. Als je hem dan in de grote rode marker op het schip hebt gezet krijg je de beloning voor de auto die je hebt ingeleverd. Hoe minder schade, hoe beter. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Antwoord krijg je wel! Bewerkt: 13 juli 2006 door Ruurd31 Reageren
Donwell Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hoi! Je kan Wang Cars kopen nadat je de Driving School hebt voltooid (maakt niet uit welke onderscheiding) en alle San Fierro missies hebt gedaan. De laatste in SF is Yay Ka-Boom-Boom. Zodra je dit allemaal klaar hebt, krijg je eerst een telefoontje van een mysterieuze stem, daarna wordt je gebeld door Jethro dat je hem kan kopen. Veel geluk! Reageren
rems GTA Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Het is toch ook zo als ik een mooie auto vind bijv. uranus, flash, infernus, balista compact, turismo enz. dan komt hij toch ''auto''matisch bij wang cars terecht? Maar bij een Turismo is dat niet zo! maar dat is toch ook een street racer??? klik op deze link voor een afbeelding voor een turismo. http://nl.wikigta.org/index.php/Turismo_%2..._San_Andreas%29 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Het is toch ook zo als ik een mooie auto vind bijv. uranus, flash, infernus, balista compact, turismo enz.dan komt hij toch ''auto''matisch bij wang cars terecht? Nee, als jij een mooie wagen tegen komt dan spawnt hij niet zomaar in Wang Cars. Als je alle missies van Wang Cars gehaald hebt, spawnen er al sowiezo 4 auto's in Wang Cars. De Uranus, de Blade ik geloof de Egely en nog een wagen. Als jij een mooi wagen tegekomt en die parkeer jij in Wang Cars dan is hij de eerst volgende keer gewoon verdwenen. Wil je die auto wel bewaren? Dan zul je hem in de gewone garage moeten zetten van je savehouse. Maar bij een Turismo is dat niet zo! maar dat is toch ook een street racer??? Ja, de Turismo is ook een streetracer, in hhet echte leven. Je kunt er straatracers mee doen, maar het valt niet onder de categorie 'Streetraces. De Turismo valt onder de categorie "High Performance Sport Cars". Deze Turismo gebruik je tijdens een streetrace in Las Venturas. Dan moet je een rondje tegen je tegenstanders rijden, jij rijd in een Turismo, je moet dan over de hele "Julius Truth way" rijden, die snelweg om Las Venturas heen is dat. Je kunt 'deze' streetracer niet tunen in Wheel Arch Angels maar in de Transfender, onder Wang Cars of ergens anders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.