Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oké, wel grappig opzich ja, gebeurt in nog geen één GTA, misschien bedoelt om de achtervolging iets gemakkelijker te maken, als je er namelijk tegenaan rijdt is het wel einde verhaal.

Waar blijven de zes eerste taxi's in de missie Cabmageddon?

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy Vercetti kan absurd snel sprinten. Soms zie je sommige pedestrians dit ook doen. Dit staat niet erg realistisch, en vergelijk het ook maar eens met andere GTA's, daar kunnen personage's helemaal niet zo hard sprinten. Dan staat bij voorbeeld Tommy helemaal stil, en dan kan hij opeens (bij wijze van spreken dan) 100 km/h sprinten! En bovendien past de snelheid van de beweging van zijn benen totaal niet met de sprintsnelheid. Het is wel handig om zo flink snel te gaan, maar realistisch is het niet. Gelukkig is het dan ook niet bij de andere GTA's zo. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de politie mensen van de PIG achtervolgen. Dat vind ik best wel raar overkomen. Die gasten van PIG handhaven de orde in bepaalde delen van Vice City en opeens worden ze zomaar achtervolgd door de politie.

Link to comment
Delen op andere websites

jah, maar ook mensen die wegvluchten rennen abnormaal. Ook het rijden, soms gaan ze nog wel eens op de vlucht met een auto. Nou dat gaat ook heel snel. Je kunt ze bijna niet meer bij houden.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het toch over snelheid e.d. gaat, ik vind het stom dat je met normaal rennen al bijna een auto bij kan houden, en met sprinten een auto altijd in kunt halen.

Wat ook niet echt klopt aan auto's is dat als je de banden lekschiet, de bestuurder er gewoon op blijft zitten.

Verder vind ik de spijkerstrips die agenten gooien bij wanted level 3 of meer wel leuk verzonnen, maar erg onrealistisch, dat hebben agenten nooit op zak.

En, maar dit is bij elke GTA zo, de Paramedic missie, je bent een crimineel, die gaat levens redden, ineens zijn er voor de grap zoveel mensen gewond, allemaal op dezelfde manier, want ze kunnen nog wel lopen, maar als je tegen een muur aanrijdt gaan ze eerder dood, en ze zitten gewoon op de voorbank, echt stom.

Link to comment
Delen op andere websites

als er zo`n gangwar aan de hand is voert de politie geen flikker uit maar als jij je er mee gaat bemoeien

grijpen ze in en liefst zo irritant mogelijk ook nog,

door onder andere alleen maar jou proberen uit te schakelen i.p.v. al die andere boefjes...

:?

post-48257-1152814555.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

als er zo`n gangwar aan de hand is voert de politie geen flikker uit maar als jij je er mee gaat bemoeien

grijpen ze in en liefst zo irritant mogelijk ook nog,

door onder andere alleen maar jou proberen uit te schakelen i.p.v. al die andere boefjes...

:?

Wilde je die post, niet in dit topic plaatsen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als er zo`n gangwar aan de hand is voert de politie geen flikker uit maar als jij je er mee gaat bemoeien

grijpen ze in en liefst zo irritant mogelijk ook nog,

door onder andere alleen maar jou proberen uit te schakelen i.p.v. al die andere boefjes...

:?

Wilde je die post, niet in dit topic plaatsen? :puh:

nee hoor,hij bedoelt de gang wars in vice city je weet wel aan de north point mall die verschillende groepjes die altijd schieten op de PIG,waardoor er meer PIG-mannetjes bijkomen en er een volledige gang war onstaat..gezellig winkelen,niet? :cab:

wat nergens opslaat vind ik is dat die vliegtuigen die landen en opstijgen niet eens aan een terminal gaan staan,maar een rondje rijden op de baan en weer weg zijn!,voorwat land dat vliegtuid daar dan?dit was ook al in LC.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook dom dat je in GTA Vice City niet kunt vliegen, terwijl je het wel in GTA III en GTA SA kunt.

Verder vind ik het ook dom dat er geen vliegtuigen landen en stijgen in GTA SA terwijl dit wel weer in GTA Vice City is.. :bonk:

Het is allemaal een beetje raar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook dom dat je in GTA Vice City niet kunt vliegen, terwijl je het wel in GTA III en GTA SA kunt.

Verder vind ik het ook dom dat er geen vliegtuigen landen en stijgen in GTA SA terwijl dit wel weer in GTA Vice City is.. :bonk:

Het is allemaal een beetje raar :Y

in vice city kan je toch wel vliegen (maverick,skimmer etc.)

de dodo ontbreekt enkel nog in vice city,maa de skimmer is bijna hetzelfde.

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu het hier over vliegen gaat, wat ik ook stom vind is dat als je van de allerhoogste hoogte te bereiken, (kan je krijgen d.m.v. een goede aanloop met de skimmer) en je springt vervolgens uit het vliegtuig er nog niet eens meer dan de helft van je health afgaat. Dit probleem hebben ze in SA gelukkig verholpen.

En wat ik in elke GTA (op GTA2 de voertuigen na) stom vindt is dat als jij geraakt wordt, of een auto, jij nog gewoon even hard door kunt lopen, en een voertuig nog even hard kan doorrijden. Dat vind ik stom, als er een hele stapel kogels in jouw of je auto zitten, lijkt het me toch wel dat het voor het einde wel ietsjes zachter gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...