Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind het ook wel stom dat er een maximale hoogte is als je in een heli of vliegtuig zit, misschien konden ze doen dat je héél hoog kon maar dat er dan een waarschuwing komt te staan dat je moet dalen, en als je dan toch doorgaat ben je dood

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar waarom zou je doodgaan in een luchtdichte helikopter als je heel hoog gaat, ik vind het wel goed dat ze dat gedaan hebben. Een helikopter kan op een gegeven moment niet hoger, hier hebben ze dat ook gedaan, vind ik juist mooi, en realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het stom dat als je over zand rijdt dat dat geluid zo fake klinkt. En als je in een gebouw bent (Escobar Int., Well Stacked Pizza) zie je de auto's buiten niet meer :duh: (PC-versie). Ik vind GTA Vice City - op GTA 1 en London na - de minst leuke GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

In verband met kogels het is gewoon nep dat er geen kogelgaten in de auto zitten :ch:

Zo moet je het niet bekijken, het gaat erom dat er dingen zijn die zeg maar gewoon niet door de beugel kunnen, zo kan je ook nog zeggen dat het jammer is dat er geen echte zon is, dat het sterrenbeeld aan de hemel niet klopt met dat van Miami, dat de wieken van een heli niet snel genoeg draaien om op te kunnen stijgen. Het gaat er hier meer om dingen die gewoon vreemd zijn, dingen die niet kunnen, of dingen die niet verklaard kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar waarom zou je doodgaan in een luchtdichte helikopter als je heel hoog gaat, ik vind het wel goed dat ze dat gedaan hebben. Een helikopter kan op een gegeven moment niet hoger, hier hebben ze dat ook gedaan, vind ik juist mooi, en realistisch.

Een luchtdichte heli? lijkt me dat je dan na een tijdje stikt. :bonk: Maar ik bedoel dus dat je helemaal het uiterste moet kunnen vergen van die helikopter. Misschien moeten ze er in GTA IV of in Vice City Stories een raket in bouwen?

En waarom zou je dan ineens doodgaan? Omdat je de atmosfeer verlaat en er daar geen zuurstof is misschien?

(je kunt met een heli de atmosfeer eigenlijk niet uit, maar was toch wel vet geweest als dat in gta wel kon)

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Wat eigenlijk ook helemaal nergens opslaat, is dat hoe hard je ook rijdt, al zou je 1000 km/h kunnen met een auto (bij wijze van spreken dan) en dan bots je ergens keihard tegenaan, dan kan misschien jouw auto heel erg beschadigd zijn (al is dat ook niet altijd zo, het zou leuk zijn als we in GTA: IV bij voorbeeld zagen dat je auto helemaal uitelkaar zou kunnen scheuren ofzo, of echt helemaal in de kreukels) maar met jezelf is er niks aan de hand! Dan kan je uitstappen alsof er niets gebeurd is, het zou toch leuk zijn dat je zag dat je personage maar misschien een héél klein beetje beduusd zou kunnen zijn... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, een gordel of airbag zou natuurlijk wel overdreven zijn, maar ik vind het inderdaad wel jammer dat dat nog steeds zo is, met een motor hebben ze het wel, en als je uit de auto valt volgensmij ook, maar als je ergens keihard tegenaan ramt niet. Die auto mag wel heel blijven wat mij betreft. Wat moet er dan trouwens gebeuren, een paar tellen geen reactie meer geven aan de speler, zou goed zijn voor computerschermverkopers, zit je midden in een harstikke rotmissie, rij je ergens tegenaan, wil je wegrijden, is de speler halfbewusteloos, net als je wegrijdt komt er op het scherm te staan dat je je doelwit bent verloren, echt iets om je hele dag door te laten verknallen!

Link to comment
Delen op andere websites

jah, ook die politie heli. Die kan allerlei moves maken die jij helemaal niet kunt. En als je met een minigun er op schiet. Gaat ie niet gelijk neer, nee, het duurt eerst een hele tijd. Net alsof die dingen heel sterk zijn als de politie ermee vliegt.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...