Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

ik loop wel eens in die Vercetti Mansion en dan loop ik tegen de muur aan en

dan gaat er een leven van me af :? (Soms dan)

en dan als een auto op z,n kop staat te branden en ik sta erop en hij ontlpoft

dan leef ik nog :klap: toch wel raar :sst:

en als ik naast de auto staat die gaat ontploffen dan ben ik dood :duh:

dat slaat toch echt helemaal nergens op :puh:

maar in Gta Vice City zitten ook een heleboel bugs in :-(

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet wel 5 keer schieten met een bazooka om een police heli neer te halen!

Dat kan je heel makkelijk verhelpen, moet je raak schieten!

Met een sniper kan je een politieheli in één keer neerhalen, op linkerraam schieten.

Dat die auto ontploft vind ik niet onrealistisch, kan toch gebeuren dat je dan nog in leven bent.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook wel stom dat er een maximale hoogte is als je in een heli of vliegtuig zit, misschien konden ze doen dat je héél hoog kon maar dat er dan een waarschuwing komt te staan dat je moet dalen, en als je dan toch doorgaat ben je dood

Hier wil ik wel even op reageren. In het echt hebben vliegtuigen ook een maximale hoogte, een plafond genoemd. Dan kunnen ze niet hoger door de zwaartekracht ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook wel stom dat er een maximale hoogte is als je in een heli of vliegtuig zit, misschien konden ze doen dat je héél hoog kon maar dat er dan een waarschuwing komt te staan dat je moet dalen, en als je dan toch doorgaat ben je dood

Hier wil ik wel even op reageren. In het echt hebben vliegtuigen ook een maximale hoogte, een plafond genoemd. Dan kunnen ze niet hoger door de zwaartekracht ;) .

Maar goed in Vice City ga je nog niet zo hoog met een heli vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Zodat je op alle daken kunt komen, dat kan nu niet.

Het kan wel, met de tank kan je ook heel hoog vliegen, maar je hebt hier wel een cheat voor nodig, kijk eens in dit topic, en dan mijn laatste post, daar heb ik het uitgelegd.

En over die daken, op de hoogste wolkenkrabbers kan je niet staan, die zijn er eigenlijk niet, je ziet ze wel maar als je er op gaat staan val je erdoor. Maar het is wel erg leuk om zo hoog te gaan, je komt makkelijk boven de zeppelin dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is in Vice city 1 vliegtuig, de skimmer.

Maar dat vind ik zo belachelijk dat ze uitgerekend een skimmer pakken als vliegtuig waar je in kan.

Ik zou dan iets als de dodo ofzo pakken net als in gta3.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is in Vice city 1 vliegtuig, de skimmer.

Maar dat vind ik zo belachelijk dat ze uitgerekend een skimmer pakken als vliegtuig waar je in kan.

Ik zou dan iets als de dodo ofzo pakken net als in gta3.

Nou, zo belachelijk vind ik dat niet. Maar wat ik wél belachelijk vind aan de Skimmer is dat hij zo absurd sloom gaat. Niet dat het héél veel uitmaakt, maar als je toch wilt vliegen zou je toch een veel hogere snelheid verwachten. Volgens mij gaat dat ding nog geen 20 km/h en hj vliegt al.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het stom dat die politieheli's (die rondpatrouilleren) fake zijn, net zoals dat vliegtuigje met die spandoek van "Zombie Alvis Found". Die heli's zijn in GTA III en GTA LCS ook fake, gelukkig is dat niet zo in GTA San Andreas. Met de Skimmer heb ik niet veel moeite om te vliegen, hij is wel sloom.

Trouwens, waarom gebruiken ze dezelfde krantenblaadjes met Elvis als in GTA III :bonk:?

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat over vc hier!

ontopic: het is ook stom dat: ze sluiten die brug af voor de orkaan, maar dat doen ze maar aan één kant! (aan de kant van downtown niet dus :duh: )

EDIT @ pietje II: ik had een snelheidsmeter in vc gezet, en dat ding ging ietsjes harder dan 50 mpu (80 kmu).

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

waar laat tommy die minigun als hij zijn m4 gebruikt... en waarom kan hij niet snel rennen als hij de minigun in zijn hand heeft... maar wel als hij niks in zijn hand heeft en die minigun dus ergens anders heeft.

in de missie van colonel zijn boot wegbrengen. waarom schiet die hunter dan niet met zijn raketten?

en als je dood bent... word je bij het ziekenhuis gezet. waar omgebeurt dit niet met lance in missies dat je hem moet killen of met diaz enzo.

en in die missie van die cubanen dat er zon sniper op het dak staat... waarom word bbij iedereen de kop eraf geschoten (dus ook er af vallen die hoofd) maar als jij daar gaat staan... dat je hoofd er gewoon op blijft zitten? dit vind ik toch wel vaag

Link to comment
Delen op andere websites

maar dat zijn weer van die voorbeelden dat Tommy zijn missie niet kan afmaken. Want dat zou betekenen dat je bij de cubanen missie niet kan overleven, want elke keer wordt je hoofd eraf geschoten.

of bij Avery Carringtons opdrachten.

In de intro komt elke keer een zwarte limo aanzetten, maar daar zit niemand in.

http://img228.imageshack.us/img228/7917/legelimoio0.png

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...