Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

En waar bewaart hij al die wapens? maar als je maar 1 of 2 wapens tegelijk kon dragen dan zou het spel hier wel onder lijden. Maar misschien konden ze toch iets in elkaar prutsen dat hij die wapens om z'n lijf had hangen. Dat was wel realistischer geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja maar je kan niet een M4, een bazooka en een flamethrower tegelijk dragen, lijkt mij!

EDIT: het is ook nep dat als je vier sterren hebt en je bent in een gebouw er geen swat komt, en bij vijf sterren geen FBI enz.

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind sowieso de hele FBI al nep, denk je echt dat die achter een crimineel aangaan, als de S.W.A.T. hem niet te pakken kan krijgen, ik weet niet of je de film SWAT gezien heb, die aardig waarheidsgetrouw is, maar zoals je die luitenant het daar hoort zeggen:

We are dealing with the worst of the worst

Vertaald, wij krijgen te maken met het ergste van het ergste

Dan lijkt het me niet dat de FBI er dan ineens bij komt kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

In het echt als je zo'n stunt uithaald met bijvoorbeeld zomaar voor niks mensen op straat voor niks overhoop schieten heeft de politie je inderdaad snel te pakken... ook met die spijkerstrips (die ze in het echt ook hebben), als je banden in het echt lek zijn rij je veeeeeel moeilijker dat bij vice city, dat houd je niet meer dan hooguit 2 of 3 minuten vol.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet vergeten dat één lekke band wel minder moeilijk is dan 4 lekke banden, ik vind dat ze dat qua lekke banden nog aardig goed gedaan hebben, wat dat betreft is SA er weer op achteruit gegaan.

Hebben agenten in het echt ook van die spijkerstrips op zak? Ik kan't me haast niet voorstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook niet echt dat ze zo'n heel spijkermatje met zich meezeulen, het is leuk bedacht, maar dan moest iedere agent eigenlijk een rugzak met zo'n spijkerstrip bij hebben. Ik vind het ook zo gek dat als je van een hoog gebouw af valt, bijv. het Hyman Condo, dan ben je nog niet dood :ch: , maar het gaat dan ook niet van je levens af maar van je armour dat vind ik nogal raar :bonk: Ze hadden beter kunnen doen dat het alleen klappen en kogels opvangt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa. Als je verdringt gaat het gelukkig wel meteen van je leven af :Y

Maar als je van je motor valt en je hebt nog maar 80% leven en je valt vol op je rug ben je vaak ook dood.

Dat klopt is wel realistisch :Y

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

jongejonge, een tank. Als jij dat een tank noemt. Ik vind het eigenlijk helemaal geen tank. Want als een auto is opgeblazen en dus een wrak wordt, kan hij er niet eens overheen. Dat kan een echte tank wel.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

jongejonge, een tank. Als jij dat een tank noemt. Ik vind het eigenlijk helemaal geen tank. Want als een auto is opgeblazen en dus een wrak wordt, kan hij er niet eens overheen. Dat kan een echte tank wel.

medion :cya:

Klopt, maar deze tank heeft ook geen eens echte rupsbanden. als je de cheat: wheelsareallineed gebruikt zul je zien dat hij grote wielen heeft.

Ik vind het ook nergens opslaan dat hij tegelijk het tank-kanon kan gebruiken en rijden. da's wel knap van Tommy :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Tommy's manier van lopen zéér fake als hij een kettingzaag, flame thrower, minigun of ander zwaar wapen draagt. Ik vind zijn manier van lopen eigenlijk geheel fake.

jongejonge, een tank. Als jij dat een tank noemt. Ik vind het eigenlijk helemaal geen tank. Want als een auto is opgeblazen en dus een wrak wordt, kan hij er niet eens overheen. Dat kan een echte tank wel.

Dat kan in GTA, GTA London en GTA2 wel. Misschien vonden ze het niet realistisch genoeg of was het te veel werk want als je over een auto heen rijd, dan wordt die geplet. Je kan in GTA geen auto's pletten (behalve in de crusher maar dat zie je niet).

Link to comment
Delen op andere websites

jongejonge, een tank. Als jij dat een tank noemt. Ik vind het eigenlijk helemaal geen tank. Want als een auto is opgeblazen en dus een wrak wordt, kan hij er niet eens overheen. Dat kan een echte tank wel.

medion :cya:

noujaa... het moet een tank voorstellen, het is wel dom dat je niet omhoog met de rhino kan richten (in Sa hebben z dat wel ;)) en verder klopt het ook niet echt dat de rhino zo'n zwak geluid maakt

Bewerkt: door plippop
Link to comment
Delen op andere websites

maar dat de tank wielen heeft, heeft wel weer een voordeel. Hij kan dan wel over water. Je hebt dan wel een cheat nodig, namelijk seaways maar dan kun je de 100% checklist niet voltooien.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

even over die kop die eraf geschoten wordt... als je in het echt vol gepompt word in je maag ofzo... dan kun je je missie ook niet voltooien. dus of je kop er nou afdonderd of heel veel kogels in je maag... je wordt toch bij het zeikenhuis geplaatst. ik vind dus wel dat je kop eraf moet kunnen.

maar een tank met normale autodeuren... dat slaat ook nergens op. dit is in sa gelukkig beter

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...