Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik nou ook zo fake vind, is dat als je bijvoorbeeld iemand hebt vermoord door ze helemaal te doorboren met kogels, en dan komt de Ambulance. Er komen twee mannetjes uitgestapt, lopen rustig naar het met kogels doorboorde slachtoffer toe en drukken een paar keer op 'm, dat moet dan reanimatie voorstellen. En dan stapt het vermoorde personage weer op, en loopt vrolijk verder alsof er niks gebeurd is. :bonk:

Dat vind ik dat zo nep hè! Maakt niet uit wat, of nou een pedestrian helemaal doorboord is met kogels, beschoten is met raketten en in de fik heeft gestaan, een verpleger hoeft alleen maar een paar keer op zijn lichaam te drukken en hij staat weer op en loopt vrolijk verder.

Volgens mij kan zo'n iemand niet meer eens gered worden, of anders moet 'ie in ieder geval toch wel wat meer verzorgd worden wil 'ie weer helemaal zo vrolijk weer verder lopen.

Ja, dan hoop ik toch dat ze dit in de volgende GTA's een heleboel verbeterd hebben.

En hetzelfde geldt ook voor Tommy, ik vind het inderdaad ook zo nep, Tommy kan bestoken zijn met raketten, doorboord zijn met duizenden kogels, honderd keer overreden zijn, van 1000 meter hoogte op de grond gevallen zijn, helemaal afgebrand zijn, het kan allemaal, maar hij wordt altijd weer wakker bij het ziekenhuis. Zelfs als er geen ontkomen aan is dat hij wel dood moet zijn.

Hopelijk verwerken ze dit ook weer in de volgende GTA's, dat Tommy wel wakker kan worden bij een ziekenhuis als hij nog wel levend kan zijn en verzorgd kan worden, en dat het ook echt GAME OVER is als hij écht dood is. (En dat je dan weer opnieuw moet laden.)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet vergeten dat één lekke band wel minder moeilijk is dan 4 lekke banden, ik vind dat ze dat qua lekke banden nog aardig goed gedaan hebben, wat dat betreft is SA er weer op achteruit gegaan.

Hebben agenten in het echt ook van die spijkerstrips op zak? Ik kan't me haast niet voorstellen.

1. Dat is waar, maar in het echt kom je met 4 lekke banden toch wel veel minder ver dan bij Vice City.

2. Nee, ze hebben ze in het echt niet op zak maar als de politie iemand aan het achtervolgen is geven ze dat door aan de centrale en dan gaan andere agenten die auto's verder op de weg staan opwachten met spijkerstrips.

Link to comment
Delen op andere websites

in het echt nemen ze die strips mee achterin de auto, gaan midden op de weg staan en rollen dan die strip uit. (en soms doen ze dat te laat en kan de crimineel ontkomen)

en inderdaad dood=dood, dus dan moet je opnieuw laden, lijkt mij (net als in de meeste offline shotters)

Link to comment
Delen op andere websites

de snelheid waarmee tommy rent is ronduit belachelijk serieus als ik ga rennen ben ik sneller dan een auto op een brede weg

ook vind ik het dom dat er steeds zo'n zappelin vliegt maar dat je hem niet neer kan halen

Link to comment
Delen op andere websites

Lance Dance Geplaatst 24 Jul 2006, 22:24:09

de snelheid waarmee tommy rent is ronduit belachelijk serieus als ik ga rennen ben ik sneller dan een auto op een brede weg

jah maar de auto's zijn ook zo sloom aan het rijden. Tis gewoon geen zak meer aan.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hen VC op de ps2 dus ik heb geen screens maar ik heb wel dingen die niet kunnen:

-als je in een auto de filmatic camera-mode aanzet en dan naar links richt terwijl je naar het wiel kijkt zie je zijn wapen door het raam steken

-als de deuren bij een auto eraf zijn en je kijkt naar rechts zie je dat tommy geen hand heeft en zijn stuur niet beethoud

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat het niet te realistisch moet worden omdat het dan net zo'n flut game word als driv3r :duh: in vice city zitten er erg leuke dingen, je beleeft er ook veel in. maar soms denk je ook wel van ja van waar slaat dit op, je glijd soms van een auto af terwijl je niets doet, soms zelfs als hij stilstaat :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ja.. en nu is het net genoeg, die verwijderde dingen uit san andreas mochten wel terug komen. dan zal er alsnog balans in komen :puh: en verder wat ook zo stom is van vc: die vliegtuigen! ten 1e.. ze landen, keren om en stijgen weer op zonder te stoppen :ch: en je gaat gewoon dwars door dat vliegtuig heen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

het is ook doodjammer dat je in sa geen winkels meer kan overvallen en in vc wel. want in sa geven ze geen geld en krijg je geen wanted level. waar dient die 24/7 dan eigelijk voor?

Link to comment
Delen op andere websites

misschien is er ooit iets verwijdert... misschien zou je wel kunnen overvallen maar hebben ze dat verwijdert?

en verder: we hebben het hiet over gta vice city. niet over gta san andreas :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...