Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat ik eigenlijk ook wel stom vind is dat je de gesprekken niet hoort in een intro voor een missie. je kunt het wel instellen dat je de tekst ziet maar je hoort geen geluid. vind ik eigenlijk wel jammer want ze spreken in vice city wel grappig engels.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

o. nou ik hoor helemaal niks, wel geweer schoten als de gangs ruzie hebben maar niet bijv. Auntie Poulet.

hier zie ik alleen de tekst, maar ik hoor helemaal niks.

http://img96.imageshack.us/img96/9501/gesprekcx9.png

en dit is mijn audio menu maar volgens mij is dat wel goed.

http://img220.imageshack.us/img220/5610/menuav9.png

medion :cya:

Dus je hebt geen idee hoe de stem van sommige mensen in het spel klinkt? Mischien moet je even naar google gaan en dan ''Vice City troubeshooting'' ofzo intypen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag speelde ik Vice City, ik kwam iets raars tegen. Als je speelt en je rijdt in een bepaalde voertuig dan zie je opeens om je heen ook andere mensen rijden in hetzelfde voertuig. In het echte leven zou dat zelden of nooit voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat klopt als een bus... ik heb wel eens gemerkt (dat is ook in san andreas zo) dat als je in een luxe auto rijd er ook aldere luxe auto's langs rijden. nog een voorbeeld: als je in een cheetah rijd dan zie je om je heen allemaal cheeta's infernussen en banshees enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klopt. Waarom dat is snap ik eigenlijk ook niet echt, in andere GTA's komt dit ook voor. Ik denk dat het spel gewoon voor het gemak jouw wagen waar jij inzit kopieert, en zo zie je meer van dezelfde wagens waar jij inzit rondrijden, omdat jijzelf de hoofdrol speelt en dus jouw auto waar je op dat moment inzit in principe het meeste belangrijk is. Althans, dat denk ik dan, want ik weet het niet, ik verzin ook maar wat. :puh:

Verder vind ik het ook zeer raar, (dit is in iedere GTA zo) dat als je bijvoorbeeld een missie hebt gedaan, en je vermoord daarin een belangrijk persoon die je dan eigenlijk in die missie niet mag vermoorden (bijv. Colonel Cortez), dan is de missie gelijk 'faled'. Maar je kan dan gelijk wel weer overnieuw de missie doen, alsof er niets gebeurd is! Dus dan leeft het personage wat je vermoord hebt gelijk weer! Daar klopt eigenlijk ook helemaal niets van. Dat hadden ze toch wat mij betreft véél beter na mogen kijken. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

ja.. dat klopt

maarja.. anders kan je die missies toch nooit goed uitspelen?

ff over SA... het klopt daar niet dat als je ryder hebt vermoord je nog steeds zn pick up ziet liggen, weet iemand of dit ook zo is in gta vc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...