~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Die 24/7's zijn voor als er geen snackbar of savehuis in de buurt is, dan kan je daar binnen lopen en even een blikje Sprunk drinken of een snack uit de machine halen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Die 24/7's zijn voor als er geen snackbar of savehuis in de buurt is, dan kan je daar binnen lopen en even een blikje Sprunk drinken of een snack uit de machine halen En er staan vaak Game Auto-maten . Reageren
medion Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 wat ik eigenlijk ook wel stom vind is dat je de gesprekken niet hoort in een intro voor een missie. je kunt het wel instellen dat je de tekst ziet maar je hoort geen geluid. vind ik eigenlijk wel jammer want ze spreken in vice city wel grappig engels. medion Reageren
LBG Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Waar heb je het over? Ik hoor wel stemmen... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 waarschijlijk licht het aan je geluids instellingen medion, of je spel is gewoon beschadigt heb je de sfx wel aanstaan? of ik weet niet hoe dat zit. het hoort wel te kunnen! Reageren
medion Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 o. nou ik hoor helemaal niks, wel geweer schoten als de gangs ruzie hebben maar niet bijv. Auntie Poulet. hier zie ik alleen de tekst, maar ik hoor helemaal niks. http://img96.imageshack.us/img96/9501/gesprekcx9.png en dit is mijn audio menu maar volgens mij is dat wel goed. http://img220.imageshack.us/img220/5610/menuav9.png medion Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 dat geluid moet hard genoeg zijn. hoor je op andere momenten wel geluid? Reageren
LBG Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 o. nou ik hoor helemaal niks, wel geweer schoten als de gangs ruzie hebben maar niet bijv. Auntie Poulet.hier zie ik alleen de tekst, maar ik hoor helemaal niks. http://img96.imageshack.us/img96/9501/gesprekcx9.png en dit is mijn audio menu maar volgens mij is dat wel goed. http://img220.imageshack.us/img220/5610/menuav9.png medion Dus je hebt geen idee hoe de stem van sommige mensen in het spel klinkt? Mischien moet je even naar google gaan en dan ''Vice City troubeshooting'' ofzo intypen. Reageren
firef0x Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 dat had ik ook toen ik hem ILLEGAAL had... een geripte versie waarvan de filmpjes er wel waren maar het geluid ontbrak... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 nou... dan lijjkt het er op dat medion hem illegaal heeft, en daar is er dan verder nits aan te doen Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Vandaag speelde ik Vice City, ik kwam iets raars tegen. Als je speelt en je rijdt in een bepaalde voertuig dan zie je opeens om je heen ook andere mensen rijden in hetzelfde voertuig. In het echte leven zou dat zelden of nooit voorkomen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 dat klopt als een bus... ik heb wel eens gemerkt (dat is ook in san andreas zo) dat als je in een luxe auto rijd er ook aldere luxe auto's langs rijden. nog een voorbeeld: als je in een cheetah rijd dan zie je om je heen allemaal cheeta's infernussen en banshees enzo. Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ja, dat klopt. Waarom dat is snap ik eigenlijk ook niet echt, in andere GTA's komt dit ook voor. Ik denk dat het spel gewoon voor het gemak jouw wagen waar jij inzit kopieert, en zo zie je meer van dezelfde wagens waar jij inzit rondrijden, omdat jijzelf de hoofdrol speelt en dus jouw auto waar je op dat moment inzit in principe het meeste belangrijk is. Althans, dat denk ik dan, want ik weet het niet, ik verzin ook maar wat. Verder vind ik het ook zeer raar, (dit is in iedere GTA zo) dat als je bijvoorbeeld een missie hebt gedaan, en je vermoord daarin een belangrijk persoon die je dan eigenlijk in die missie niet mag vermoorden (bijv. Colonel Cortez), dan is de missie gelijk 'faled'. Maar je kan dan gelijk wel weer overnieuw de missie doen, alsof er niets gebeurd is! Dus dan leeft het personage wat je vermoord hebt gelijk weer! Daar klopt eigenlijk ook helemaal niets van. Dat hadden ze toch wat mij betreft véél beter na mogen kijken. Bewerkt: 27 juli 2006 door Pietje II Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ja.. dat klopt maarja.. anders kan je die missies toch nooit goed uitspelen? ff over SA... het klopt daar niet dat als je ryder hebt vermoord je nog steeds zn pick up ziet liggen, weet iemand of dit ook zo is in gta vc? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.