brbgtaplayer Geplaatst: 27 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 geen idee! (vast wel) Reageren
medion Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 ja.. dat kloptmaarja.. anders kan je die missies toch nooit goed uitspelen? had wel gekunnen, dan hadden ze het zo moeten instellen dat de verhaallijn veranderd. ff over SA... het klopt daar niet dat als je ryder hebt vermoord je nog steeds zn pick up ziet liggen, weet iemand of dit ook zo is in gta vc? ryder??? is dat een missie in vc? Snap het niet helemaal medion Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) ja.. dat kloptmaarja.. anders kan je die missies toch nooit goed uitspelen? ff over SA... het klopt daar niet dat als je ryder hebt vermoord je nog steeds zn pick up ziet liggen, weet iemand of dit ook zo is in gta vc? Huh? Wat bedoel je precies? Ryder's pickup (de Picador) spawnt nog altijd op de oprit van Ryder's huis, ook al is hij vermoord in de missie 'Pier 69'. Maar weer ontopic: Ja, dan kan je misschien anders de missie's niet goed spelen, maar toch klopt het niet. Als jij met jouw vriend bijvoorbeeld iets gevaarlijks gaan doen, zoals parachute springen zonder parachute, en jouw vriend valt dood, dan kan je toch écht niet weer overnieuw terug naar zijn huis gaan om vervolgens weer met hem opnieuw te gaan parachutespringen. Want dan leeft hij gewoon niet meer. Zoals Medion hierboven ook al zegt, zouden ze inderdaad veranderingen kunnen doen in de storyline als er iets crusiaals gebeurd is, ook al is dat een enorme opgave, en je hebt ook een grote kans dat dan een heleboel van de missie's dan niet gespeeld zouden worden, aangezien je bijvoorbeeld dat ene personage niet vermoord hebt. Als je dat personage dan wél vermoord zou hebben, dan komen er andere missie's, zodat de storyline veranderd. Ja, dat is eigenlijk dan wel een onmogelijke opgave, maar dan zouden ze gewoon kunnen doen dat het 'game over' is, omdat de storyline dan gewoon niet meer naar behoren doorgaat en dat je dan opnieuw moet laden. Ook zijn er tijdens de missie's nog meer dingen die raar zijn als ze falen. Maar wat dan toch wel het meeste opvalt is dat als je een personage vermoord die je eigenlijk niet mag vermoorden, dat je dan gewoon weer de missie opnieuw kan starten en ze doen net alsof er niets gebeurd is. Ze zouden dan bijvoorbeeld een filmpje kunnen laten zien dat alles dan misgaat, en dat het dan game over is. Dan moet je weer opnieuw laden, en dan is er natuurlijk nog niks gebeurd. Je zou er natuurlijk eindeloos originele dingen voor kunnen verzinnen, net zoals bij het feit dat Tommy nooit dood kan, hij komt altijd weer levend het ziekenhuis uit, hoe erg hij ook toegetakeld was. Ze zouden dus kunnen doen dat als Tommy stierf, dat je dan een filmpje zag over zijn begrafenis ofzo, en dat het dan ook game over was. En dan moet je uiteraard opnieuw laden. Dat staat gewoon veel beter en realistischer, vind ik. Maar het staat nou gewoon eenmaal raar dat je tijdens een crusiale missie iets doms hebt uitgevoerd, en dat dan de missie faled is, en dat je dan gewoon weer opnieuw in de marker van de missie kan stappen om hem weer opnieuw te doen. Wat ik ook raar vind, bij sommige missie's krijg je een wanted level, die soms wel tot héél hoog kan oplopen. Dan heb je bijvoorbeeld een 5 sterren wanted level, en dan stap je even in de marker (waar je dan voor in die missie naartoe moest, om bijvoorbeeld op de plek van die marker een pakketje af te geven) en dan is het 'mission passed!', en dan zijn alle wanted level sterren weer weg! Dat is ook gewoon zeer vreemd, vind ik. Ofwel: Het slaat helemaal nergens op! Bewerkt: 27 juli 2006 door Pietje II Reageren
medion Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 maar ook de banden sporen. Die zijn overal gelijk kwa dikte. Eigenlijk kan dat niet omdat een vrachtwagen en een tank veel breedere wielen heeft. medion Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 @pietje II precies dat bedoel ik, dat vind ik nou zo raar Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 @ pietjeII: ik ben het volledig met je eens! Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 @pietje II precies dat bedoel ik, dat vind ik nou zo raar Ooh je bedoelt dat wanneer je de missie 'Pier 69' hebt gedaan in GTA: San Andreas en je vermoord daarin Ryder, dat dan z'n pickup, de Picador, gewoon weer spawnt op de oprit van zijn huis? Ja, dat is inderdaad raar. Ryder komt met zijn Picador naar Pier 69 in de missie 'Pier 69', en die parkeert hij voor de pier neer. Dan heb je twee mogelijkheden: Of je vernietigt Ryders Pickup zodat 'ie kapot is, of je doet er niks mee, zodat de pickup er wél blijft staan. Ja, dan klopt het niet dat Ryders pickup gewoon weer op de oprit naast zijn huis spawnt, als je naar het realisme gaat kijken. Maar in principe is de oprit naast Ryders huis gewoon altijd een spawnplaats geweest voor een Picador, ofwel Ryders Picador. Of die spawnplek nou op de oprit van Ryders huis is of een heel andere plek in San Andreas, het is gewoon zijn spawnplek. Ja, daar heeft R* kennelijk geen rekening mee gehouden. Maarrrr... Dit is het 'dit slaat nergens op' topic over GTA: Vice City, dus we zullen maar niet teveel naar San Andreas afwijken. Maar in principe geldt die spawnplek voor auto's ook in GTA: Vice City, want neem nou die Infernus die spawnt naast het Vercetti Estate, hoe vaak je hem ook meeneemt en hem in de prak rijdt, elke keer staat 'ie er weer, gloednieuw. Dat zie je ook met een heleboel andere auto's zo die een eigen spawnplek hebben, eigenlijk slaat dat helemaal nergens op. Eigenlijk slaat het ook nergens op dat auto's een spawnplek hebben, elke keer op dezelfde plek staat weer diezelfde auto. Hoevaak je hem ook meegenomen hebt en in de prak hebt gereden. Zou overigens wel handig zijn, kan ik zo vaak ik wil met de auto van m'n vader rijden en 'm goed in de prak rijden, het maakt immers toch niet uit, hij spawnt er toch steeds opnieuw. Reageren
LBG Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Maar weer ontopic: Ja, dan kan je misschien anders de missie's niet goed spelen, maar toch klopt het niet. Als jij met jouw vriend bijvoorbeeld iets gevaarlijks gaan doen, zoals parachute springen zonder parachute, en jouw vriend valt dood, dan kan je toch écht niet weer overnieuw terug naar zijn huis gaan om vervolgens weer met hem opnieuw te gaan parachutespringen. Want dan leeft hij gewoon niet meer. Zoals Medion hierboven ook al zegt, zouden ze inderdaad veranderingen kunnen doen in de storyline als er iets crusiaals gebeurd is, ook al is dat een enorme opgave, en je hebt ook een grote kans dat dan een heleboel van de missie's dan niet gespeeld zouden worden, aangezien je bijvoorbeeld dat ene personage niet vermoord hebt. Als je dat personage dan wél vermoord zou hebben, dan komen er andere missie's, zodat de storyline veranderd. Ja, dat is eigenlijk dan wel een onmogelijke opgave, maar dan zouden ze gewoon kunnen doen dat het 'game over' is, omdat de storyline dan gewoon niet meer naar behoren doorgaat en dat je dan opnieuw moet laden. Maar dan kan je weer heel moeilijk elke missie doen, omdat je dan de storyline meerdere keren moet spelen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 ja.. dat klopt, ik bedoel.. dan valt gta helemaal niet meer te spelen en dan verkoopt gta ook en stuk minder... het enige wat je in dat geval kan doen is na elke missie saven en als er dan 1 mis gaat je console resetten. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 wat ook nep is aan de vercetti estate: als je de heli pakt en je vliegt een rondje door de stad, en je wilt weer terug vliegen, dan kan je niet landen want dan staat diezelfde heli daar, die jij al gepakt hebt! Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 wat ook nep is aan de vercetti estate: als je de heli pakt en je vliegt een rondje door de stad, en je wilt weer terug vliegen, dan kan je niet landen want dan staat diezelfde heli daar, die jij al gepakt hebt! Dan is jouw landingsvermogen ook wel minimaal, want je kunt nog wel op het schuine dak landen als het moet. Als dat trouwens niet zo was, zou je het weer stom vinden dat de heli niet snel genoeg spawnt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) nou... je hebt hem er dan alweer terug geplaatst. en verder vind ik ook dat auto´s veel te snel terug spawnen, en wat ook maf is: soms spawnen auto's recht voor je... en soms rijden auto's gewoon dwars door brug grond heen.. alsof er geen brug is Bewerkt: 30 juli 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
medion Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 maar dat heeft volgens mij ook te maken met het geheugen van vice city. Die is heel klein en daarom komen er heel snel nieuwe auto's. medion Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 als je dood gaat bij de north point mall, dan kom je bij die klieniek daar, dan valt die ziekenwagen gewoon uit de lucht als je goed kijkt! (net zoals bij spawn cheats) Reageren
medion Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 maar dat is ook bij sommige missie's. Zoals de Two Big Hit missie. Daar komen de auto's gewoon uit de lucht vallen. ( je kunt dit alleen zien als je met een heli naar de plek gaat ). Maar wat mij ook opvalt is als jij bijv. iemand onder rijd gaat hij onder de auto door. Maar als dat met jou gebeurd wordt je meegesleurd en gaan je levens eraf totdat je uiteindelijk dood bent. medion Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.