Jump to content

het 'dit slaat nergens op' topic


brbgtaplayer

Recommended Posts

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    25

  • medion

    21

  • Baffie

    14

  • .::FLIPKIP::.

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja dat is waar, en ik ben ook blij dat het niet in het spel zit dat je in 1 keer dood bent! ik vind ook dat die motoren niet echt lekker rijden in dat spel, wie vind dat ook?

ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vind alleen de faggio (dus ook de pizzaboy) niet lekker rijden. De andere 3 juist wel weer. Ik vind dat ze dat goed gedaan hebben. De motoren voelen erg realistisch aan. Vooral het bochten werk is erg goed.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die vliegtuigen stom als je goed naar die deurtjes kijkt zie je dat die veel te klein zijn.

Bij die 737 past tommy er maar net in en en bij die kleintjes nog maar voor de helft.

Ook heb je van die dikke ventjes die kunnen niet boven het stuur uit kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmijs is het wel belangrijk om zowel met rekening als met frustatielimiet rekening te houden als spelmaker, als je bijvoorbeeld in een motorachtervolging zit (Autocide, laatste persoon) en je hebt de missie bijna gehaald, en je knalt ergens tegenop, maar je hebt nog genoeg tijd, en je bent ineens dood, hoeveel procent van de beeldschermen zouden het dan overleven denk je?

Ik heb zulk soort situaties vaak gehad en het is echt heel erg frustrerend inderdaad

wist je dat er soms katten tussen die vliegende vogels zitten?

echt leuk, soms donderen ze van die vogels en...POEF... heb je een kat op je hoofd.

Sorry dat geloof ik niet, maak eens een screenshot

Link to comment
Delen op andere websites

welke missie was 'autocide' ook al weer?

De derde van Mr. Black, hierin moet je een hele rij mensen vermoorden, meestal gaat het wel aardig door de sniper te gebruiken, maar de laatste zit op een PCJ-600, en rijdt even hard als jij er op topsnelheid mee rijdt, erg moeilijk dood te krijgen dus, zeker als je zélf ook op een motor zit, snap je?

Link to comment
Delen op andere websites

welke missie was 'autocide' ook al weer?

De derde van Mr. Black, hierin moet je een hele rij mensen vermoorden, meestal gaat het wel aardig door de sniper te gebruiken, maar de laatste zit op een PCJ-600, en rijdt even hard als jij er op topsnelheid mee rijdt, erg moeilijk dood te krijgen dus, zeker als je zélf ook op een motor zit, snap je?

Ik heb daar gewoon een cheetah voor gebruikt i.p.v. een motor.

Als je die nl. niet te dicht bij de telefoon parkeert, wanneer je je missie gaat aannemen, staat hij er naderhand nog gewoon.

Het viel mij op dat, als ik hem te dicht bij de telefoon neerzette, hij daarna weg was.

De laatste target kon ik dus gewoon van zijn motor afrijden en daarna overrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

kvind het vaag dat als je soms heel hard tegen een politie wagen aan knalt dat er dan niks gebeurd ... en als je hem heel zacht aanraakt dat hij dan wel ineens uit zun wagen komt

bij mij als je voor de tweede keer botst komen ze achter je reet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...