brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ja dat is waar, en ik ben ook blij dat het niet in het spel zit dat je in 1 keer dood bent! ik vind ook dat die motoren niet echt lekker rijden in dat spel, wie vind dat ook? Reageren
medion Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ja dat is waar, en ik ben ook blij dat het niet in het spel zit dat je in 1 keer dood bent! ik vind ook dat die motoren niet echt lekker rijden in dat spel, wie vind dat ook? ik wil niet veel zeggen hoor maar ik vind alleen de faggio (dus ook de pizzaboy) niet lekker rijden. De andere 3 juist wel weer. Ik vind dat ze dat goed gedaan hebben. De motoren voelen erg realistisch aan. Vooral het bochten werk is erg goed. medion Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 ok dan, dat is jouw mening maar ik vind van niet. Reageren
xdr Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Ik vind die vliegtuigen stom als je goed naar die deurtjes kijkt zie je dat die veel te klein zijn. Bij die 737 past tommy er maar net in en en bij die kleintjes nog maar voor de helft. Ook heb je van die dikke ventjes die kunnen niet boven het stuur uit kijken. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 in het echt zijn vliegtuigdeuren ook erg laag! Reageren
medion Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 jah, maar die vliegtuigen zijn er ook zo neergepoft zonder een enig detail eraan te geven. medion Reageren
Lord of War Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 wist je dat er soms katten tussen die vliegende vogels zitten? echt leuk, soms donderen ze van die vogels en...POEF... heb je een kat op je hoofd. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Volgensmijs is het wel belangrijk om zowel met rekening als met frustatielimiet rekening te houden als spelmaker, als je bijvoorbeeld in een motorachtervolging zit (Autocide, laatste persoon) en je hebt de missie bijna gehaald, en je knalt ergens tegenop, maar je hebt nog genoeg tijd, en je bent ineens dood, hoeveel procent van de beeldschermen zouden het dan overleven denk je? Ik heb zulk soort situaties vaak gehad en het is echt heel erg frustrerend inderdaad wist je dat er soms katten tussen die vliegende vogels zitten?echt leuk, soms donderen ze van die vogels en...POEF... heb je een kat op je hoofd. Sorry dat geloof ik niet, maak eens een screenshot Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 welke missie was 'autocide' ook al weer? Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 wist je dat er soms katten tussen die vliegende vogels zitten?echt leuk, soms donderen ze van die vogels en...POEF... heb je een kat op je hoofd. noch nooit gezien, maar als dat zo is is dat grappig! Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 welke missie was 'autocide' ook al weer? De derde van Mr. Black, hierin moet je een hele rij mensen vermoorden, meestal gaat het wel aardig door de sniper te gebruiken, maar de laatste zit op een PCJ-600, en rijdt even hard als jij er op topsnelheid mee rijdt, erg moeilijk dood te krijgen dus, zeker als je zélf ook op een motor zit, snap je? Reageren
Hunt0r Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 kvind het vaag dat als je soms heel hard tegen een politie wagen aan knalt dat er dan niks gebeurd ... en als je hem heel zacht aanraakt dat hij dan wel ineens uit zun wagen komt Reageren
Edwintje Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 welke missie was 'autocide' ook al weer? De derde van Mr. Black, hierin moet je een hele rij mensen vermoorden, meestal gaat het wel aardig door de sniper te gebruiken, maar de laatste zit op een PCJ-600, en rijdt even hard als jij er op topsnelheid mee rijdt, erg moeilijk dood te krijgen dus, zeker als je zélf ook op een motor zit, snap je? Ik heb daar gewoon een cheetah voor gebruikt i.p.v. een motor. Als je die nl. niet te dicht bij de telefoon parkeert, wanneer je je missie gaat aannemen, staat hij er naderhand nog gewoon. Het viel mij op dat, als ik hem te dicht bij de telefoon neerzette, hij daarna weg was. De laatste target kon ik dus gewoon van zijn motor afrijden en daarna overrijden. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 kvind het vaag dat als je soms heel hard tegen een politie wagen aan knalt dat er dan niks gebeurd ... en als je hem heel zacht aanraakt dat hij dan wel ineens uit zun wagen komt bij mij als je voor de tweede keer botst komen ze achter je reet aan. Reageren
Vercetty Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ja, ik had dat ook een keer. de politie was iemand aan het achtervolgen en zij reden op de verkeerde weghelft. toen kreeg ik een ster voor het beuken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.