Jump to content

Gang Car

Recommended Posts

Geplaatst:

Heej ben ik weer, ik heb weer een vraagje. Kijk je kan een gang maken ik kan er nu 1 maken van 4 personen (woow ahumba :puh: ) Maar is er geen auto die groot genoeg is om 4 mannetjes mee te nemen? Want anders vind ik het zo zielig voor diegene die niet mee kan :puh: Naja hopeklijk krijg ik een reacitie (ik gebruik altijd lowrider)

Geplaatst:

In een andere topic staat dat je in de Coach/Bus tot in iedrr geval 7 gangmembers kan meenemen.

In een lowrider kun je er natuurlijk maar drie meenemen.

Geplaatst:

De Lowrider neem ik meestal ook, dit is een erg mooie auto hiervoor. Jammer genoeg is er geen andere auto waarmee je meer dan 4 mensen kunt vervoeren, dat betekend dus maar 3 homies in de auto, je kan wel een Coach pakken, deze kan veel meer vervoeren. Je kan maximaal 7 homie's recruteren, dus meer kan je niet mee. Bekijk dit topic eens voor info over de Coach.

Geplaatst:

Ah oke dan doe ik met mn trainer en dan typ ik wel Coach is (schrijf je het zo?) bedankt voor de hulp :)

Geplaatst: (bewerkt)
je kan ook de ambulance nemen dan kan er 1tje naast je en 3 achterin

In een ambulance kun je ook geen 4 mensen meenemen hoor. :N

Een Ambulance heeft gewoon 4 zitplaatsen en geen 5. Er kan 1 iemand naast je zitten en 2 mensen achterin. (dus geen 3) ;)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Je kan altijd de bus (oftewel onder de naam Coach) nemen, daar kunnen 8 mensen in: CJ en zijn 8 members.

Geplaatst:

TcT MafIosO, als je kijkt naar de tweede post in deze topic zie je dat dat antwoord al gegeven is.

Als je kijkt naar de vierde post in deze topic zie je dat het dus ook al opgelost is.

Jou reactie is dus niet nuttig. (en daar ben je vandaag al eerder van beschuldigd :bonk: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...